return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 24)
View this Thread in Original format
Endre

För alla som vill lira WoW men är fattiglappar: GUILD WARS Precis samma skräp fast utan månads avgift.

Jag är gärna med på nåt Steve, har ej lirat Battlefront, men det är säkert kul. Star Wars pang pang.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fick inte igång Star Wars på lap-toppen men jag testar iaf nu med en server... Ni lär se den listad i spelet på multiplayer... den heter "SWETA" och password är "4ever"

Antagligen lär ingen se detta innan jag ledsnat på att vänta men men...

med tanke på att jag inte fixat det... så troligtvis :p
MiB
har precis spelar igenom The Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay Developers Cut

är ju egentligen ett spel till xboxen men körde pc versionen och jag säger bara fyfan.. vilket spel.. klart bästa spel jag kört.. grafiken asså.. oj oj oj..

rekommenderar alla som inte testat det o prova det om chans finns =) kommer väl demo me på det snart..

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Vizay
quote:
Originally posted by MiB
har precis spelar igenom The Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay Developers Cut

är ju egentligen ett spel till xboxen men körde pc versionen och jag säger bara fyfan.. vilket spel.. klart bästa spel jag kört.. grafiken asså.. oj oj oj..

rekommenderar alla som inte testat det o prova det om chans finns =) kommer väl demo me på det snart..

klart det är bra, det är ju svenskar som gjort det! ;)
Hauken
Ingen som spelar World of Warcraft open Korean BETA? :D Lite jobbigt med alla tecknen i början men det gick att fixa :)

Men men... EU kommer väl snart... hoppas jag.
dbl
quote:
Originally posted by Hauken
Ingen som spelar World of Warcraft open Korean BETA? :D Lite jobbigt med alla tecknen i början men det gick att fixa :)

Men men... EU kommer väl snart... hoppas jag.

european open betan har redan varit.. slutade för ett bra tagsen typ...
finns det ens några beta tester kvar av WoW???
spelet har ju kommit ut liksom
dbl
quote:
Originally posted by MiB

njaaa.. så jäkla bra tycker jag inte direkt det e.. låååååååååångt ifrån bästa spel jag kört... spelet funkar.. men njaa
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
european open betan har redan varit.. slutade för ett bra tagsen typ...
finns det ens några beta tester kvar av WoW???
spelet har ju kommit ut liksom

det är amerikanska betan som har varit, inte europeiska. Europeiska börjar om kanske en vecka, ingen vet exakt datum ännu men i december iaf :)

jag lirar koreanska betan också, e ju bara att köra med amerikanska OB klienten :)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
det är amerikanska betan som har varit, inte europeiska. Europeiska börjar om kanske en vecka, ingen vet exakt datum ännu men i december iaf :)

jag lirar koreanska betan också, e ju bara att köra med amerikanska OB klienten :)

är inte det European Final Betan som ska komma????
och inte open betan
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
är inte det European Final Betan som ska komma????
och inte open betan

jo final beta kommer först och sen följs den tätt efter av EU open beta

final är basicly open beta fast den startar nån vecka tidigare så att dom som förbokat spelet ska få förtur in :)

dbl
quote:
Originally posted by Vizay
jo final beta kommer först och sen följs den tätt efter av EU open beta

final är basicly open beta fast den startar nån vecka tidigare så att dom som förbokat spelet ska få förtur in :)

ahhhhhh... ok.. hehe :p
Hauken
Vizay sa det som behövde sägas ;)

Vad kör du med för class vizay? Har du mkt lagg?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement