return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 23)
View this Thread in Original format
Hauken
Dagen WoW sl�pps i EU �r v�l ungef�r samma dag som alla mina studier och socialt liv upph�r �r jag r�dd f�r :(

Spelet �r s� bra att jag seri�st �verv�ger att avboka det och skita i det helt, bara f�r att undvika att fastna i det...

N�r jag spelade som mest var under Counter-Strike 1.1-1.3 tiden.. och d� var det mycket. Minst 5 timmar om dan, s� f�r det absolut inte bli med WoW!

F�r v�l g�ra ett �verslag iaf jag litar p� mig sj�lv tillr�ckligt eller inte ;)
jofawe
approp� WoW
Jag har en kompis, tv� f�r att vara exakt, som har planerat in tv� veckors semester n�r WoW sl�pps.

Det roliga �r att en av dem �r testare f�r europaserverna .. thihi
Cloudburst
fick ny dator s� man kan k�ra lite nya spel. :)

P4 3,4
1 GB RAM
Gforce 6800 Ultra

Half-Life 2 efter tentorna weee! :D
Pjox
N�gon som har lust att donera lite pengar till en stackars beh�vande flicka?
Vill kunna spela WoW j�� :p
F�r nog bli att bryta sig in hos n�gon och sno en dator. Eller r�na en bank kanske :p
dbl
quote:
Originally posted by Pjox
N�gon som har lust att donera lite pengar till en stackars beh�vande flicka?
Vill kunna spela WoW j�� :p
F�r nog bli att bryta sig in hos n�gon och sno en dator. Eller r�na en bank kanske :p

f�r la sno vizzes dator ;)
keddo
jag har fasnat i n�t j�vla lir vid namn eve online, man flyger runt i rymden fixar.. Spelar oh�lsosamma m�ngder just nu, men det har ju med att g�ra att jag �r arbetsl�s f�r tillf�llet. Det d�r med spelberoende, om dom bara tar bort spelet s� hittar ungen n�got annat s�tt att spela p� (hemma hoss en polare eller liknande) s� att f�rs�ka v�nja av honom / henne �r nog ett b�ttre s�tt.
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
f�r la sno vizzes dator ;)

hon sitter redan � ockuperar datorn fullt ut p� helgerna n�r hon e h�r, p� sistonde har hon knarkat sims 2 :p

ska nog ge bort en charplats p� kontot s� hon f�r prova p� wow iaf :)
SteveTranz4ever
Om vi ikv�ll lyckas att k�ra crackad server s� t�nkte vi k�ra Star Wars Battlefront... f�r se om vi lyckas och isf hoppas jag fler vill vara med, finns massa balla banor samt massor med tuffa fordon fr�n filmen man kan k�ra/flyga med en, tv� eller flera personer i.

I annat fall GTA-VC men personligen tyckler jag det f�rst n�mda har mycket b�ttre spelk�nsla och d�rf�r roligare + fler fordon/skepp att k�ra/flyga...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om vi ikv�ll lyckas att k�ra crackad server s� t�nkte vi k�ra Star Wars Battlefront... f�r se om vi lyckas och isf hoppas jag fler vill vara med, finns massa balla banor samt massor med tuffa fordon fr�n filmen man kan k�ra/flyga med en, tv� eller flera personer i.

hade jag haft spelet hade jag l�tt varit med.. men har ju inte det tyv�rr :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
hade jag haft spelet hade jag l�tt varit med.. men har ju inte det tyv�rr :(

Jag kan fixa upp det p� �ff T�� P��n f�r dig D�� B�� �ll och er andra... Det �r s�klart olagligt och inte bra f�r ert samvete.
Vi k�r crackade versioner s�klart eftersom vi alla �r fattiglappar...

dbl
quote:
Jag kan fixa upp det p� �ff T�� P��n f�r dig D�� B�� �ll och er andra... Det �r s�klart olagligt och inte bra f�r ert samvete.

vilket samvete????? hehe :p
men hade varit hel bra du :)
jofawe
quote:

Det �r battlefield fast med Starwars figurer ist�llet va?

jag laddar fr�n ���fft���p���nn ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement