return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 23)
View this Thread in Original format
Hauken
Dagen WoW släpps i EU är väl ungefär samma dag som alla mina studier och socialt liv upphör är jag rädd för :(

Spelet är så bra att jag seriöst överväger att avboka det och skita i det helt, bara för att undvika att fastna i det...

När jag spelade som mest var under Counter-Strike 1.1-1.3 tiden.. och då var det mycket. Minst 5 timmar om dan, så får det absolut inte bli med WoW!

Får väl göra ett överslag iaf jag litar på mig själv tillräckligt eller inte ;)
jofawe
appropå WoW
Jag har en kompis, två för att vara exakt, som har planerat in två veckors semester när WoW släpps.

Det roliga är att en av dem är testare för europaserverna .. thihi
Cloudburst
fick ny dator så man kan köra lite nya spel. :)

P4 3,4
1 GB RAM
Gforce 6800 Ultra

Half-Life 2 efter tentorna weee! :D
Pjox
Någon som har lust att donera lite pengar till en stackars behövande flicka?
Vill kunna spela WoW jöö :p
Får nog bli att bryta sig in hos någon och sno en dator. Eller råna en bank kanske :p
dbl
quote:
Originally posted by Pjox
Någon som har lust att donera lite pengar till en stackars behövande flicka?
Vill kunna spela WoW jöö :p
Får nog bli att bryta sig in hos någon och sno en dator. Eller råna en bank kanske :p

får la sno vizzes dator ;)
keddo
jag har fasnat i nåt jävla lir vid namn eve online, man flyger runt i rymden fixar.. Spelar ohälsosamma mängder just nu, men det har ju med att göra att jag är arbetslös för tillfället. Det där med spelberoende, om dom bara tar bort spelet så hittar ungen något annat sätt att spela på (hemma hoss en polare eller liknande) så att försöka vänja av honom / henne är nog ett bättre sätt.
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
får la sno vizzes dator ;)

hon sitter redan å ockuperar datorn fullt ut på helgerna när hon e här, på sistonde har hon knarkat sims 2 :p

ska nog ge bort en charplats på kontot så hon får prova på wow iaf :)
SteveTranz4ever
Om vi ikväll lyckas att köra crackad server så tänkte vi köra Star Wars Battlefront... får se om vi lyckas och isf hoppas jag fler vill vara med, finns massa balla banor samt massor med tuffa fordon från filmen man kan köra/flyga med en, två eller flera personer i.

I annat fall GTA-VC men personligen tyckler jag det först nämda har mycket bättre spelkänsla och därför roligare + fler fordon/skepp att köra/flyga...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om vi ikväll lyckas att köra crackad server så tänkte vi köra Star Wars Battlefront... får se om vi lyckas och isf hoppas jag fler vill vara med, finns massa balla banor samt massor med tuffa fordon från filmen man kan köra/flyga med en, två eller flera personer i.

hade jag haft spelet hade jag lätt varit med.. men har ju inte det tyvärr :(
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
hade jag haft spelet hade jag lätt varit med.. men har ju inte det tyvärr :(

Jag kan fixa upp det på Äff Tää Pään för dig Dää Bää Äll och er andra... Det är såklart olagligt och inte bra för ert samvete.
Vi kör crackade versioner såklart eftersom vi alla är fattiglappar...

dbl
quote:
Jag kan fixa upp det på Äff Tää Pään för dig Dää Bää Äll och er andra... Det är såklart olagligt och inte bra för ert samvete.

vilket samvete????? hehe :p
men hade varit hel bra du :)
jofawe
quote:

Det är battlefield fast med Starwars figurer istället va?

jag laddar från äääfftäääpääänn ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement