|
Games! (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag erhm .. lånar hem det .. just nu.. ska testa det sen =)
Min dator är bra slö till detta spelet.
hackar som fan när man kör bil.. rätt ballt annars :P |
ofan men det kräver ju inte så mycke.. va har du för burk? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by MiB
ofan men det kräver ju inte så mycke.. va har du för burk? |
Jag har rätt bra dator, men ett sugigt grafikkort.. ASUS v7700 är det. Det är nog 3 år gammalt :)
Körde runt lite.. heeeelvete vad stort spelet är. Jag var uppe i översta hörnet (både vänster och höger från kartan) ute på landet och i vinewood .. ja jäklar.
Får nog pausa mitt spelande nu =)
(lite buggar i spelet, ljudet dör ibland, det går inte ställa in grafiken osv.. men men.. har ju inte köpt det så jag kan inte klaga egetnligen :)) |
|
|
| P4z! |
| Håller med om att San Andreas är grymt bra, precis som dem andra i serien (är själv en gta-fan ända sedan grand theft auto 1). |
|
|
| jofawe |
Fan vilken underbar Avatar! |
|
|
| gurra |
| haha, klockren!!! :D |
|
|
| dbl |
| säger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett måste att ha om man har PS2 :gsmile: |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by dbl
säger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett måste att ha om man har PS2 :gsmile: |
ska köpa den så fort jag hittar en billig slimmad PS2 :)
har beställt Gamecube, Resident Evil 4, Resident Evil, Donkey Konga, Mario Kart Double Dash, Zelda The Wind Waker och Tales of Symphonia! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by P4z!
ska köpa den så fort jag hittar en billig slimmad PS2 :)
|
gör det....
men seriöst.. spelet e riktigt jäkla svårt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... frågar t.om. om jag vill börja köra på easy istället.. men tänker fan inte sätta på easy mode när jag typ e i slutet på spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... jävla "fågel" helveten.. hehehehe :p |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by dbl
gör det....
men seriöst.. spelet e riktigt jäkla svårt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... frågar t.om. om jag vill börja köra på easy istället.. men tänker fan inte sätta på easy mode när jag typ e i slutet på spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... jävla "fågel" helveten.. hehehehe :p |
Klarade det igår (normal). Sjukt mäktigt spel. Klart det bästa jag spelat i år. Ett spel i min smak, full fart, mycket röj och nästan lite överdrivet mycket blod :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Klarade det igår (normal). Sjukt mäktigt spel. Klart det bästa jag spelat i år. Ett spel i min smak, full fart, mycket röj och nästan lite överdrivet mycket blod :D |
har också klarat det nu.. men fan va jag hatar stället innan man får pandoras box där golvet rör sig och det är 3 miljoner jäkla harpies... baaaaaaah.... hehe |
|
|
| Gate 42 |
^ Mmm, lite smått irriterande var det. Speciellt när man trodde man "löst" problemet och ställde sig på en av de fasta plattformarna med pilbågsnördar på.. Tog 2 sekunder så var man brännd till grus... :D
Provade att börja en ny runda på "God Mode" ... Ehh, va stryk man fick... två slag av klenaste monstret och det var slut på det roliga :tongue2
Längtar till God Of War 2!!! :eyespop: |
|
|
|
|