return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 
Games! (pg. 32)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by jofawe
jag erhm .. lånar hem det .. just nu.. ska testa det sen =)

Min dator är bra slö till detta spelet.
hackar som fan när man kör bil.. rätt ballt annars :P

ofan men det kräver ju inte så mycke.. va har du för burk?
jofawe
quote:
Originally posted by MiB
ofan men det kräver ju inte så mycke.. va har du för burk?


Jag har rätt bra dator, men ett sugigt grafikkort.. ASUS v7700 är det. Det är nog 3 år gammalt :)

Körde runt lite.. heeeelvete vad stort spelet är. Jag var uppe i översta hörnet (både vänster och höger från kartan) ute på landet och i vinewood .. ja jäklar.
Får nog pausa mitt spelande nu =)

(lite buggar i spelet, ljudet dör ibland, det går inte ställa in grafiken osv.. men men.. har ju inte köpt det så jag kan inte klaga egetnligen :))
P4z!
Håller med om att San Andreas är grymt bra, precis som dem andra i serien (är själv en gta-fan ända sedan grand theft auto 1).
jofawe


Fan vilken underbar Avatar!
gurra
haha, klockren!!! :D
dbl
säger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett måste att ha om man har PS2 :gsmile:
P4z!
quote:
Originally posted by dbl
säger bara en sak... God of War... gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt spel... blodigt och slaffsigt som fan.. ett måste att ha om man har PS2 :gsmile:


ska köpa den så fort jag hittar en billig slimmad PS2 :)

har beställt Gamecube, Resident Evil 4, Resident Evil, Donkey Konga, Mario Kart Double Dash, Zelda The Wind Waker och Tales of Symphonia!
dbl
quote:
Originally posted by P4z!
ska köpa den så fort jag hittar en billig slimmad PS2 :)


gör det....

men seriöst.. spelet e riktigt jäkla svårt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... frågar t.om. om jag vill börja köra på easy istället.. men tänker fan inte sätta på easy mode när jag typ e i slutet på spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... jävla "fågel" helveten.. hehehehe :p
Gate 42
quote:
Originally posted by dbl
gör det....

men seriöst.. spelet e riktigt jäkla svårt nu.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel joooooooooobbiiiiigt.... frågar t.om. om jag vill börja köra på easy istället.. men tänker fan inte sätta på easy mode när jag typ e i slutet på spelet.. antar att jag e i slutet iallaflal.. hehe.... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... jävla "fågel" helveten.. hehehehe :p


Klarade det igår (normal). Sjukt mäktigt spel. Klart det bästa jag spelat i år. Ett spel i min smak, full fart, mycket röj och nästan lite överdrivet mycket blod :D
Braxen
'Need For Speed Most Wanted' är på gång :D

http://www.eagames.com/official/nfs...ted/us/home.jsp

dbl
quote:
Originally posted by Gate 42
Klarade det igår (normal). Sjukt mäktigt spel. Klart det bästa jag spelat i år. Ett spel i min smak, full fart, mycket röj och nästan lite överdrivet mycket blod :D


har också klarat det nu.. men fan va jag hatar stället innan man får pandoras box där golvet rör sig och det är 3 miljoner jäkla harpies... baaaaaaah.... hehe
Gate 42
^ Mmm, lite smått irriterande var det. Speciellt när man trodde man "löst" problemet och ställde sig på en av de fasta plattformarna med pilbågsnördar på.. Tog 2 sekunder så var man brännd till grus... :D

Provade att börja en ny runda på "God Mode" ... Ehh, va stryk man fick... två slag av klenaste monstret och det var slut på det roliga :tongue2

Längtar till God Of War 2!!! :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 
Privacy Statement