|
Games! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jodå han spelar 9 mål på 15 matcher 6 inhopp | Är det nåt fotbollsspel eller ? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Är det nåt fotbollsspel eller ? |
manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien | Som gjutet för er då... fotbolls dårar :toothless
Men där kan man ju inte dopa spelare så Djurgården förlorar väl... *skojsing* :disbelief |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien |
Jag spelade det första spelet i serien som kom ut för några år sedan - och jag satt där dygnet runt, jag vet hur länge. Aldrig mer. 
Har fullt upp med att försöka behärska mitt beroende av NHL 2004... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Jag spelade det första spelet i serien som kom ut för några år sedan - och jag satt där dygnet runt, jag vet hur länge. Aldrig mer. 
Har fullt upp med att försöka behärska mitt beroende av NHL 2004... |
några år sen? första CM släpptes för 10 år sedan |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
några år sen? första CM släpptes för 10 år sedan |
hmm..då var det nog inte det första...det jag syftade på släptes 96 eller 97...nåväl :D |
|
|
| Xplorer76 |
Ingen som spelar SWG på en Europa server??
SWG=Star Wars Galaxies |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Ingen som spelar SWG på en Europa server??
SWG=Star Wars Galaxies |
hade jag haft råd så hade jag spelat det, men e man arbetslös så e man :( |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
hmm..då var det nog inte det första...det jag syftade på släptes 96 eller 97...nåväl :D |
Var nog CM2 eller CM3 |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Ingen som spelar SWG på en Europa server??
SWG=Star Wars Galaxies | Är det inte den starwars som är typ MMORPG eller va fan det heter? det lär då kosta pengar varje månad eller hur det nu är? |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by JayBee
Är det inte den starwars som är typ MMORPG eller va fan det heter? det lär då kosta pengar varje månad eller hur det nu är? |
Jo det är ett MMORPG, spelt kostar typ en 600:-
Sen 130:- i månaden, värt varenda krona.. Bobba Fett e med i spelet... |
|
|
| JayBee |
| hahaha... har precis börjat lira simpsons hit and run. fan altså varje gång jag läser en post nu så läser jag upp den i mitt huvud med homers röst. skit irriterande! :whip: "DAUH!" |
|
|
|
|