return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 5)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jodå han spelar 9 mål på 15 matcher 6 inhopp
Är det nåt fotbollsspel eller ?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är det nåt fotbollsspel eller ?


manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kongo_kim
manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien
Som gjutet för er då... fotbolls dårar :toothless

Men där kan man ju inte dopa spelare så Djurgården förlorar väl... *skojsing* :disbelief
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Kongo_kim
manager spel.
Man kan välja bland ligor i 42 länder. Från Sverige till Ukraina till Australien


Jag spelade det första spelet i serien som kom ut för några år sedan - och jag satt där dygnet runt, jag vet hur länge. Aldrig mer.

Har fullt upp med att försöka behärska mitt beroende av NHL 2004...
Kongo_kim
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag spelade det första spelet i serien som kom ut för några år sedan - och jag satt där dygnet runt, jag vet hur länge. Aldrig mer.

Har fullt upp med att försöka behärska mitt beroende av NHL 2004...


några år sen? första CM släpptes för 10 år sedan
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Kongo_kim
några år sen? första CM släpptes för 10 år sedan


hmm..då var det nog inte det första...det jag syftade på släptes 96 eller 97...nåväl :D
Xplorer76
Ingen som spelar SWG på en Europa server??

SWG=Star Wars Galaxies
dbl
quote:
Originally posted by Xplorer76
Ingen som spelar SWG på en Europa server??

SWG=Star Wars Galaxies


hade jag haft råd så hade jag spelat det, men e man arbetslös så e man :(
Kongo_kim
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmm..då var det nog inte det första...det jag syftade på släptes 96 eller 97...nåväl :D


Var nog CM2 eller CM3
JayBee
quote:
Originally posted by Xplorer76
Ingen som spelar SWG på en Europa server??

SWG=Star Wars Galaxies
Är det inte den starwars som är typ MMORPG eller va fan det heter? det lär då kosta pengar varje månad eller hur det nu är?

Xplorer76
quote:
Originally posted by JayBee
Är det inte den starwars som är typ MMORPG eller va fan det heter? det lär då kosta pengar varje månad eller hur det nu är?


Jo det är ett MMORPG, spelt kostar typ en 600:-
Sen 130:- i månaden, värt varenda krona.. Bobba Fett e med i spelet...
JayBee
hahaha... har precis börjat lira simpsons hit and run. fan altså varje gång jag läser en post nu så läser jag upp den i mitt huvud med homers röst. skit irriterande! :whip: "DAUH!"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement