|
Games! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
lol kul
jag är RCT addict.
ska se direkt |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har fixat Star Wars Battlefront nu iaf.
Ska bli kul å se hur det spelet är :) Om min dator nu klarar av den också... :wtf:
AMD Athlon XP 1800+
GeForce 4 4200 128Mb
512Mb 333Mhz ram minne |
|
|
| ShyTrance |
| w00t ny counterstrike source släpps nästa vecka :D |
|
|
| JayBee |
någon annan som lirar rome:total war?
jag hajar inte varför jag får hög squalor i vissa städer och andra inte.. måste finnas någon faktor jag missat. (squalor=den lilla råttan på negativa stapeln där man ser population growth och population order) |
|
|
| Kongo_kim |
| Pro Evolution Soccer 4 och GTA San Andreas lirar jag . |
|
|
| K-PAXian |
| Jag vill ha World of Warcraft. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Jag vill ha World of Warcraft. :) |
Tjena K-PAXian ! Välkommen till TA... har inte sett dig här förr :)
Har precis installerat UT2004... ska bli kul !
Kan vi inte försöka köra nån SWE-TA grej online med nåt spel snart igen.... vad vore bästa/roligaste spelet att köra ? inte CS :p |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tjena K-PAXian ! Välkommen till TA... har inte sett dig här förr :)
Har precis installerat UT2004... ska bli kul !
Kan vi inte försöka köra nån SWE-TA grej online med nåt spel snart igen.... vad vore bästa/roligaste spelet att köra ? inte CS :p |
Neh, absolut inte CS. Personligen skulle jag inte ha nåt emot ut2004... Det var hyfsat länge sen jag lira det ;) |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by cviper
Neh, absolut inte CS. Personligen skulle jag inte ha nåt emot ut2004... Det var hyfsat länge sen jag lira det ;) |
skulle lätt vara med, har inte ut2004 dock :( hmm.. cs till hl2 när de släppts ? |
|
|
| dbl |
| sålänge jag har spelet så e jag la med o lirar |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tjena K-PAXian ! Välkommen till TA... har inte sett dig här förr :)
|
Tack tack för välkomnande!!
Har varit med förut, men mitt gamla inlogg försvann för att jag var ruskigt inaktiv. Men nu blir det andra bullar. Ska visa min fula nuna mera än vanligt. ;) |
|
|
|
|