|
Games! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| någon som lirar Enfos på PVPGN Europe? |
|
|
| Smeagol |
Skulle inte banga for lite brood War om jag hade suttit vid min egen dator i Sverige...
Vi kanske kan lira nan match i sommar? Vi kan starta en TA-klan pa b-net! :)
Vad har ni for apm? Sjalv ligger jag normalt runt 70 typ, men nar jag kommer hem i sommar lar jag vara lite rostig! :rolleyes:
ok, lite overambitiost kanske, men garna nan 1x1 i sommar eller 2x2 pa b-net? |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Skulle inte banga for lite brood War om jag hade suttit vid min egen dator i Sverige...
Vi kanske kan lira nan match i sommar? Vi kan starta en TA-klan pa b-net! :)
Vad har ni for apm? Sjalv ligger jag normalt runt 70 typ, men nar jag kommer hem i sommar lar jag vara lite rostig! :rolleyes:
ok, lite overambitiost kanske, men garna nan 1x1 i sommar eller 2x2 pa b-net? |
nej då :D bw är ju kullt .. inget fel med att vara över ambitiös när andra lirar det :) legat på typ 90-110 apm en gång i tiden, vet ej vad jag ligger på nu, kanske 80-90 ? spelar bara ibland though .. typ 1-2 gånger i veckan |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Vad har ni for apm? |
Vad är apm? "Apor per minut"? ;) |
|
|
| Vizay |
om jag inte minns helt fel så är apm actions per minute, dvs allt du gör i spelet i stort sett :)
är jag fortfarande den enda MMORPG (massive multiplayer online roleplaying game) junkien här på forumet eller är det någon mer som fastnat i träsket? :)
förövrigt, vilka har testat nya Unreal tournament 2004 demon?
körde den på ett lan i förrgår, sjukt kul...dom som gillar fps å inte har testat borde tanka ner omgående :D |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Vizay
är jag fortfarande den enda MMORPG (massive multiplayer online roleplaying game) junkien här på forumet eller är det någon mer som fastnat i träsket? :)
|
Jag älskar rpgs :) jag älskar action oxo och strategi och hela bunten förutom fotbolls/hockey-spel (kongo kim ;) )
men jag tycker att de flesta rpg's på dator har saknat så mycket utav det grafiska.
jag tror att World of warcraft kommer bli grymt. först och främst har blizzards alla tidigare spel mätt upp med mina krav och dessutom så ser det snyggt ut. typ som diablo fast i 3d miljö och mer rollspel utöver det hela.
stämmningen lär bli as mysig, redan sett fina landskap på screenshots. (dock kommer inget knäcka atmosfären man fick utav diablo 1 när man lirade det första gångerna :) )
dessutom tror jag att WoW blir bra för det är enkelt och därmed fler folk och därmed större upplevelse. jag kan bara hoppas att det släpps innan jag åker in i lumpen :D
|
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by JayBee
Jag älskar rpgs :) jag älskar action oxo och strategi och hela bunten förutom fotbolls/hockey-spel (kongo kim ;) )
|
Jävla geek ;) |
|
|
| Sypherion |
| quote: | Originally posted by Powell
nej då :D bw är ju kullt .. inget fel med att vara över ambitiös när andra lirar det :) legat på typ 90-110 apm en gång i tiden, vet ej vad jag ligger på nu, kanske 80-90 ? spelar bara ibland though .. typ 1-2 gånger i veckan |
bara ling mass spelare som kommer upp i ett sånt antal...toss äger zerg :D
(Mediumweight toss spelare...60-70 apm) |
|
|
| AC. |
Tycker ni kan ta era töntspel som CS och wannabe fotbollsnörd-lir och lämna plats för en av klassikerna;
MSRÖJ!
175 Sekunder på expert. Ingen annan som lirar? |
|
|
| Sypherion |
| MSRÖJ...Stoneage... |
|
|
| M1cro5lave |
Ms Röj, självklart :) vad är ditt rekord på lättaste? mitt är 5 sekunder. Mellan har jag klarat på 70s eller nått. Expert kmr jag inte ihåg, men jag tror du slår mig där AC :)
Annars spelar jag gärna Serious Sam 2 och rpg. cs har jag lagt ner.. försår inte varför man vill spela sånt längre. |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Vizay
förövrigt, vilka har testat nya Unreal tournament 2004 demon?
körde den på ett lan i förrgår, sjukt kul...dom som gillar fps å inte har testat borde tanka ner omgående :D |
Word!
Gigantiskt bra och snyggt är det =)
Väntar på retail versionen som ligger på 6(!)CD-ROM lr 2(!)DVD-ROM var av den ena e extra stuff :thepirate
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|