return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 
Games! (pg. 35)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by dbl
får jag betalt för det???? :p



Nej :rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
Nej :rolleyes:


skojade bara ;)
GyLLe
lite off men måste prova...

tänkte fråga om nån vet hur man kör mot botar i CS? Jag sitter ju på 56K å kan inte köra online :whip:. har jävligt folig koll på CS å hur de funkar med allt, men tänkte lära mig, bättre sent än aldrig ;) eller hur;)
Aendy
Är det någon som spelat Europa Universalis? Hur komplicerat är det isf?
PoiZoN
Nåra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt för några år sen, men har nu inte spelat ett dugg på ngt år, men skulle vara kul att spela lite på skoj med nåra här om det finns folk som fortfarande spelar ett så gammalt spel :) Givetvis expansion då, inte orginal :)

Annars vore det kul att spela tetrinet mot nåra härifrån, om nån spelar det :D
Cloudburst
quote:
Originally posted by PoiZoN
Nåra som spelar/har spelat starcraft och kanske skulle ha lust att lira lite? :P Spelade det riktigt mkt för några år sen, men har nu inte spelat ett dugg på ngt år, men skulle vara kul att spela lite på skoj med nåra här om det finns folk som fortfarande spelar ett så gammalt spel :) Givetvis expansion då, inte orginal :)

Annars vore det kul att spela tetrinet mot nåra härifrån, om nån spelar det :D


har en kompis som började spela det igen fast single player uppdragen. Han blev rätt besatt. :p
DjAviander
Hur mânga har fastnat i Burning Crusade och tillika World of Warcraftträsket?
Vizay
jag har faktiskt gjort precis det omvända, jag har börjat casuallira iom TBC.

Har ett konto som ligger och maler men är bara inne nån gång i veckan typ (behöver jag påpeka att jag inte betalar för det? :D)
Pjox
Jag vill också slippa betala för mitt konto!:eek:
Så irriterande att inte kunna spela när jag är hemma, men har inte lust att betala över 100 kr bara för att spela någon gång!
Åhh! :p ;)

Men är dom nya raserna någe roliga?
Är även dom blodiga alverna vackra?
Vizay
Har startat en blood elf smink i pvp-syfte, är helt okej (men hur tänkte dom då dom gav sminkarna blink egentligen?!).

Men de nya raserna tillför inte så mycket, det är mer outlands som är den stora grejen :)

Nya klasser hade smakat godare imo!

WoberT
Jag har ju fallit tillbaks i träsker igen o gått o köpt WoW o TBC.. lirade på amerikanske servers precis när spelet släpptes där o höll på i ett år men sen tröttnade jag.. o så nu har jag börjat igen. Jäkla vanebildande spel det där :D.. kör Draenei priest.
[SWE]Helios
Konsol > PC ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 
Privacy Statement