|
Games! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ähh skit i FIFA det är piss.
PES äger totalt.
värsta pinsamma förlusten igår. Jag (Chelsea ledde 2-1 mot Lazio och 90 minuten kvitterar dom. ok tänkte jag 2-2 hyfsat borta. sedan typ 94:e kanske dom får frispark från halva plan, inlägg kommer Cudicini missar bollen dom får öppet mål och gör 3-2
:whip: :whip: :whip: :mad: :mad:
sånt som händer :o |
lol :) Vet hur det känns...men vad glad för att det inte var att det var en riktig champions league final som detta hände...
(oj...var det inte detta konststycke United lyckades med mot Bayern München i CL-finalen för 4 år sen? :D :D :D Skillnaden var att de vände 0-1 till 2-1 på övertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!). |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
lol :) Vet hur det känns...men vad glad för att det inte var att det var en riktig champions league final som detta hände...
(oj...var det inte detta konststycke United lyckades med mot Bayern München i CL-finalen för 4 år sen? :D :D :D Skillnaden var att de vände 0-1 till 2-1 på övertid (Solskjaer & Sheringham). Har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv!). |
var bara gruppspel.
ang CL finalen TUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
var bara gruppspel.
ang CL finalen TUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!! |
bah! Alla känner till Fergusons fingertoppkänsla.... :) |
|
|
| ice_key |
| Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e på iallafall :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by ice_key
Tycker att dom som vill och kan ska hoppa in lr ngn som hostar en CS server ngn timme lr fler, helst ngn med BBB... jag e på iallafall :nervous: :nervous: :nervous: |
^^^vorre nice :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| YES! Äntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i början men det var nåt man kände man vartvungen att klara av... Roligt slut också :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
YES! Äntligen har jag klarat av hela Halo... var mest kul i början men det var nåt man kände man vartvungen att klara av... Roligt slut också :) | :P det är när man kommer till de där tråkiga monstrerna som allt börjar bli trist. en utav banorna tror den hette "library" var ju så jävla trist. altså korridårer efter kårridårer med samma fiender hela tiden. jävla piss vad sugigt spelet blev efter monstrerna, samma banor om igen oxo.
har oxo nyligen klarat av spelen "homeworld 2" och "call of duty" |
|
|
| jofawe |
Just nu kör jag CoD på multiplayer, Need For Speed Underground och Simpsons Hit And Run ...
Brukar inte vara en sån som spelar men nu medans jag varit sjuk har jag hittat lite kulia spel :)
Dock funderar jag på att köpa mig en konsoll till (har ett Xbox nu, som mest tjänar som filmdator med modchippet ... ;))
Men jag är sugen på att köra Streets of LA, nån som testat det?
PS2 ... har hört att det lär vara kul? |
|
|
| Glorie |
min brorsa har slagit sverigetvåan i broodwars, min brorsas kompis har vunnit 60 000 kr i nån quake-tävling i korea...själv kan jag spela roller coaster tycoon :D och jag tycker det är läskigt med shoot-em-up-spel... :nervous: det var väl ungefär mitt bidrag i den här tråden.
:stongue: |
|
|
| Kongo_kim |
Just nu CM 03/04
med Ajax och jag ligger tvåa efter jävla PSV Eindhoven. |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Just nu CM 03/04
med Ajax och jag ligger tvåa efter jävla PSV Eindhoven. |
IN MED ZLATAN!! :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
IN MED ZLATAN!! :D |
Jodå han spelar 9 mål på 15 matcher 6 inhopp |
|
|
|
|