return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 27)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
ska snart skaffa Gran Turismo 4.

just nu lirar jag Smackdown vs Raw på PS2
Cloudburst
DotA i warcraft 3... :(
cviper
Tentaflyktar för tillfället med Vampire: Bloodlines. Skönt spel, hyfsat snyggt också.

Och sen finns det massor med roliga småsaker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och när min galna "Malkavian" började prata med TV:n :D)
Vizay
quote:
Originally posted by ScuL
ska pröva Richard Burns Rally snart

RBR är ett riktigt bra utformat rallyspel, men ack så svårt dessvärre. Realismen och uppbyggnaden av fysiken på både bil och omvärld e så jäkla bra att det tar en jäkla månad att få pli på körningen :p
trancedanne
quote:
Originally posted by cviper
Tentaflyktar för tillfället med Vampire: Bloodlines. Skönt spel, hyfsat snyggt också.

Och sen finns det massor med roliga småsaker i hela spelet, t.ex. reklamen i radion/TV:n (och när min galna "Malkavian" började prata med TV:n :D)

Vampire Bloodlines äger! :) Klarade ut det förra veckan, utan tvekan ett av de bästa spelen jag kört.
Hauken
Fastnat helt i WoW EU :P

Ingen annan som spelar?
Vizay
quote:
Originally posted by Hauken
Fastnat helt i WoW EU :P

Ingen annan som spelar?

jag spelar WoW EU också på dunemaul servern. Har dock inte fått så mycket tid till att spela på sistonde pga. jobb och pluggning till körkortsteorin :p
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
jag spelar WoW EU också på dunemaul servern. Har dock inte fått så mycket tid till att spela på sistonde pga. jobb och pluggning till körkortsteorin :p

fan.. måste se till att få det köpt nästa månad.. om man då kan hitta det nånstans vill säga... heh...
för e ju bara så grymt.. och då spelade jag ändå bara en av betorna på min gamla dator som sög totalt så det laggade en del ibland.. lite smått irriterande då nån jävla varg eller nått jagade en och man inte kunde göra nått för att det laggade.. och sen när det slutade så va man ju död.. hehe
Hauken
quote:
Originally posted by Vizay

Sitter faktiskt i exakt samma situation själv :P Otroligt frustrerande!Så det blir lite väl lite spelande dessvärre... Spelar på Burning Blade.
Pjox
Värkar som om många inte har tillräckligt me tid att spla så mycket wow som dom skulle villja. Eller är det så att man vill spela det ungifär hela tiden? Hmm :p

ScuL
jag känner en kille som lirar WoW 80 timmar i veckan
(han är galen)
jofawe
jag hatar wow!!!!

mina kompisar har blivit helt okontaktbara.. jävla asen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement