|
Games! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
ARGH!
unreal tournament :whip:
finns inget spel jag hatar mer än UT. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
ARGH!
unreal tournament :whip:
finns inget spel jag hatar mer än UT. |
Vad gillar du då min Hollänska vän ? :)
Att få tag i spel för nån är ju inte särskillt svårt, iaf om man ska vara olaglig. Det ska ju gärna vara nåt som dom flestas datorer klarar av.
Själv e jag inte så petig på vad de är för spel men sen kan jag hajja att dom som är spelnördar ledsnat på det mesta...
Kom gärna med förslag :gsmile: |
|
|
| ScuL |
mhm. har svårt med förslag för att de mesta troligtvis inte har eller vi spela det som jag föredrar hehe
men actionshooters är bra.... quake , counterstrike, battlefield (1942/vietnam), doom3, osv osv
men helst inte UT. det är äckligt :D |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by keddo
skulle lätt vara med, har inte ut2004 dock :( hmm.. cs till hl2 när de släppts ? |
d har redan släppts :)
fast inte på skiva endast via steam...
den 16e Nov kommer HL2! + cs source :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej Doom3 skulle jag kunna tänka mig om det inte vore för att det är så tungdrivet... är vad jag har hört iaf.
Jag vill gärna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska behöva taktik å skit...
Annar är bilracing coolt också... :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej Doom3 skulle jag kunna tänka mig om det inte vore för att det är så tungdrivet... är vad jag har hört iaf.
Jag vill gärna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska behöva taktik å skit...
Annar är bilracing coolt också... :) |
racing hade ju varit rätt kul... har inget bilspel bara :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan vi inte försöka köra nån SWE-TA grej online med nåt spel snart igen.... vad vore bästa/roligaste spelet att köra ? inte CS :p |
UT2004 är jag med på iaf :) Jag är inte alls duktig, men jag tycker att det är rätt roligt :) |
|
|
| ShyTrance |
| cs, UT 2k4 lr Quake 3 :D |
|
|
| dbl |
| änsålänge har jag bara cs... men det finns ju liksom flera half life moddar som man kan lira liksom... typ team fortress classic och... ehmm.... ehhhhhhh... ja just det |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
racing hade ju varit rätt kul... har inget bilspel bara :( |
Har du inte bredband pöjkvasker ;)
Bilspel eller vilket spel som helst kan en enkel Äff Tää Pää fixa surru :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har du inte bredband pöjkvasker ;)
Bilspel eller vilket spel som helst kan en enkel Äff Tää Pää fixa surru :) |
klart jag haaaaaar :gsmile: :p |
|
|
| ScuL |
ehe bilspel äger , men det är svårt att hitta en spel som alla har.
NASCAR vore roligt :D |
|
|
|
|