return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 15)
View this Thread in Original format
ScuL
ARGH!
unreal tournament :whip:

finns inget spel jag hatar mer än UT.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
ARGH!
unreal tournament :whip:

finns inget spel jag hatar mer än UT.

Vad gillar du då min Hollänska vän ? :)

Att få tag i spel för nån är ju inte särskillt svårt, iaf om man ska vara olaglig. Det ska ju gärna vara nåt som dom flestas datorer klarar av.
Själv e jag inte så petig på vad de är för spel men sen kan jag hajja att dom som är spelnördar ledsnat på det mesta...

Kom gärna med förslag :gsmile:
ScuL
mhm. har svårt med förslag för att de mesta troligtvis inte har eller vi spela det som jag föredrar hehe

men actionshooters är bra.... quake , counterstrike, battlefield (1942/vietnam), doom3, osv osv

men helst inte UT. det är äckligt :D
ShyTrance
quote:
Originally posted by keddo
skulle lätt vara med, har inte ut2004 dock :( hmm.. cs till hl2 när de släppts ?

d har redan släppts :)

fast inte på skiva endast via steam...
den 16e Nov kommer HL2! + cs source :disbelief
SteveTranz4ever
Okej Doom3 skulle jag kunna tänka mig om det inte vore för att det är så tungdrivet... är vad jag har hört iaf.

Jag vill gärna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska behöva taktik å skit...

Annar är bilracing coolt också... :)
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Okej Doom3 skulle jag kunna tänka mig om det inte vore för att det är så tungdrivet... är vad jag har hört iaf.

Jag vill gärna ha pang pang Lucky Luke och inte massa lag tjaffs att man ska behöva taktik å skit...

Annar är bilracing coolt också... :)

racing hade ju varit rätt kul... har inget bilspel bara :(
reveal
quote:
Kan vi inte försöka köra nån SWE-TA grej online med nåt spel snart igen.... vad vore bästa/roligaste spelet att köra ? inte CS :p

UT2004 är jag med på iaf :) Jag är inte alls duktig, men jag tycker att det är rätt roligt :)
ShyTrance
cs, UT 2k4 lr Quake 3 :D
dbl
änsålänge har jag bara cs... men det finns ju liksom flera half life moddar som man kan lira liksom... typ team fortress classic och... ehmm.... ehhhhhhh... ja just det
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
racing hade ju varit rätt kul... har inget bilspel bara :(

Har du inte bredband pöjkvasker ;)

Bilspel eller vilket spel som helst kan en enkel Äff Tää Pää fixa surru :)

dbl
quote:
Har du inte bredband pöjkvasker ;)

Bilspel eller vilket spel som helst kan en enkel Äff Tää Pää fixa surru :)

klart jag haaaaaar :gsmile: :p
ScuL
ehe bilspel äger , men det är svårt att hitta en spel som alla har.
NASCAR vore roligt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement