return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 9)
View this Thread in Original format
keddo
quote:
Originally posted by ShyTrance
jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra :cool: :D

ah, bara testat betan. Är onslaugt lika tråkig som det är där ? :o
ShyTrance
quote:
Originally posted by keddo
ah, bara testat betan. Är onslaugt lika tråkig som det är där ? :o

hehehe, ne d e bättre :) sköna banor. fast jag gillar mest deathmatch, bomb run och capture the flag :D
Cloudburst
Har införskaffat, StarWars: Knight of the Old Republic. Riktigt kul att spela något datorspel faktiskt. Har inte spelat något seriöst sedan augusti! :eyespop:

Även lite WarCraft 3 och StarCraft har hunnits med! Underbara spel!
AnD
quote:
Originally posted by ShyTrance
jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra :cool: :D

Vad gav du för det?
SteveTranz4ever
Imorrn får jag "Far Cry" på DVD kopia... yes spelet kommer på DVD...

Ni som sett demon vet att det är tungt som satan... även datorn lär få jobba ihjäl sig !!!
reveal
Vad är Far Cry? Har inte ens hört talas om :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Vad är Far Cry? Har inte ens hört talas om :)
Krigar spel typ... allt e så grymt realistiskt... ja mest i rörelser och omgivningar... vatten, gräs, sand, träd.. .allt lever och rör sig naturtroget.
Figurer i spelet är mer intelligent, blir dom skjutna i benet beter dom sig som en riktig människa skulle göra i princip... + massa annat
St_Andrew
quote:
Originally posted by AnD
Vad gav du för det?

han köpte det för 329kr :p
ShyTrance
quote:
Originally posted by St_Andrew
han köpte det för 329kr :p

word ^^ :p

jo jag köpte den för 329:- på webhallen i hötorget (www.webhallen.com)

far cry e grymt fick en dvd kopia av en kompis :P
battlefield vietnam tycker jag e trist däremot :( har aldrig gillat bf så mycket.
ScuL
i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan både leka som 1st person shooter (quake-stil) samt köra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det är det jag gillar. på ett nätverk med max. 64 spelare är det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit :p

dbl
quote:
Originally posted by ScuL
i BF finns det grejer som aldrig funnits tidigare. man kan både leka som 1st person shooter (quake-stil) samt köra i jeeps, tanks, helikoptrar, osv. det är det jag gillar. på ett nätverk med max. 64 spelare är det asbra.
UT har jag aldrig gillat, bara orealistiskt space fejk skit :p

det va att kunna köra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli så ball med BF, men sen när jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket på det hela.. kontrollerna och så...

blev hel besviken :/
ScuL
quote:
Originally posted by dbl
det va att kunna köra massa olika fordon som jag tyckte skulle bli så ball med BF, men sen när jag testa demot gilla jag det inte alls.. gillar inte stucket på det hela.. kontrollerna och så...

blev hel besviken :/

du hade kanske en av de första release. många problem med BF-engine:n blev lösat med de senaste patches. BF1942 v1.6 lirar bättre än den första. tyvärr finns några av dessa problem fortfarande i BF:vietnam för att de började bygga den när BF1942 var vid v1.3 releasen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement