|
Games! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
håller på att lira prince of persia: sands of time för andra gången nu... missade att låsa upp det gammla PoP så va j utvungen att spela om det... värt det också :)
rå grymt e det verkligen.... annars så lirar jag Zone of the Enders: the 2nd runner.... rätt ball också... speciellt om man gilla det första ZoE spelet för detta e ännu grymare....
men jag tror jag gjorde ett liiiiitet misstag... tror jag lirar på hard istället för normal... för jag fastna lite halft på ett ställe.. visste va jag skulle göra, men jag kollade i en walkthrough för att få lite tips... o då såg jag att man har 10min på sig på normal och 5 på hard.. o jag fick 5 min på mig... kan ju förklara varför det har varit så jäkla svårt... hehehehe |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by dbl
håller på att lira prince of persia: sands of time för andra gången nu... missade att låsa upp det gammla PoP så va j utvungen att spela om det... värt det också :)
rå grymt e det verkligen.... annars så lirar jag Zone of the Enders: the 2nd runner.... rätt ball också... speciellt om man gilla det första ZoE spelet för detta e ännu grymare....
men jag tror jag gjorde ett liiiiitet misstag... tror jag lirar på hard istället för normal... för jag fastna lite halft på ett ställe.. visste va jag skulle göra, men jag kollade i en walkthrough för att få lite tips... o då såg jag att man har 10min på sig på normal och 5 på hard.. o jag fick 5 min på mig... kan ju förklara varför det har varit så jäkla svårt... hehehehe | hmmm.. jag har alldrig spelat någon utav de spelen du nämnde fast jag hörde från någon att PoP skulle vara bra, vilken typ utav spel är det? låter som ett äventyrs aktigt :D |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by JayBee
hahaha... har precis börjat lira simpsons hit and run. fan altså varje gång jag läser en post nu så läser jag upp den i mitt huvud med homers röst. skit irriterande! :whip: "DAUH!" |
Jag har det också. jag kom till sista uppdraget men nu orkar jag inte lira det mer.
Sista uppdraget så jävla jobbigt med tiden |
|
|
| Endre |
hur många kör cs? man kanske kan lira nån dg bara SWETA's?
|
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Endre
hur många kör cs? man kanske kan lira nån dg bara SWETA's?
|
Jag lirar en hel del CS (1.5) faktiskt.
Har lirat i klaner å sånt förr men inte längre.
Spelar en del på efter jobbet och spöar mina arbetskamrater :)
Vore kul att lira ett gäng nån dag, för jag tror ju att det finns några som spelar... |
|
|
| ShyTrance |
| vi måste spela cs nån gång, vem kan hosta ? |
|
|
| ice_key |
| FFS! snart måste vi bara spela CS lr ngt.. |
|
|
| MojjMojj |
Ähh, TDM på q3 1.16 ska man köra för tusan :D
Annars kör man BW och lite gunbound då och då :) |
|
|
| Kongo_kim |
På PC lirar jag fortfarande CM03/04
på PS2 roterar jag mellan PES 3 , NHL 2004 och Vagrant Story |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Vagrant Story |
hel grymt... måste ta o låna det av polarn igen.. blev aldrig att jag spela klart det sist jag låna det av honom och nu har han varit i japan ett jävla tag så har inte kunnat låna det :/ |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by dbl
hel grymt... måste ta o låna det av polarn igen.. blev aldrig att jag spela klart det sist jag låna det av honom och nu har han varit i japan ett jävla tag så har inte kunnat låna det :/ |
Instämmer helt. otroligt grymt spel. Var faktiskt det enda spel som fick topp betyg i en av japans största tv-spel tidningar det året det kom.
Måste också säga att det är ett jävla knepigt spel. svårt och veta vart man ska. |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by MojjMojj
Ähh, TDM på q3 1.16 ska man köra för tusan :D
Annars kör man BW och lite gunbound då och då :) |
BW ? lirar du på b.net ?, lust att dra en 1v1 någongång ? :D |
|
|
|
|