return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Games! (pg. 33)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Gate 42
^ Mmm, lite smått irriterande var det. Speciellt när man trodde man "löst" problemet och ställde sig på en av de fasta plattformarna med pilbågsnördar på.. Tog 2 sekunder så var man brännd till grus... :D

Provade att börja en ny runda på "God Mode" ... Ehh, va stryk man fick... två slag av klenaste monstret och det var slut på det roliga :tongue2

Längtar till God Of War 2!!! :eyespop:


precis vad som hände mig första gången jag klarade det.. ställde mig vid "dörren" där skölden gick ner.. och precis innan jag hinner gå igenom och skölden e borta så bränns jag ihjäl... riiiiiiiiiiiiktigt kul.... inte :whip:

inte vågat mig på att testa god mode än faktiskt... måste ju vara sjukt svårt.. fattar inte dem som har klarat det :eyes:

måste ju nästan komma ett god of war 2.. detta va ju sjukt bra och va ju flera grejer som dem ville ha med i detta men som dem inte han att ta med pga att dem satsade på andra saker istället.. typ att kunna flyga och så... så ser framemot ett andra spel rejält :gsmile:
Gate 42
Måste ju komma en 2:a...

Bevis 1: När end-credits är över står det "God Of War wil return..."
Bevis 2: Filmen där man får se vad som hände med Kratos och hans bror när de var små.. (uppföljar traier om något)
Bevis 3: Det du sa om allt de inte hann få med i spelet som de ville.


Men först kommer filmen, http://www.imdb.com/title/tt0416779/ ;)
P4z!
Någon som har provat F-Zero GX till Gamecube? Jag funderar på att köpa det.

Kolla in de här två filmerna från spelet :eyes:

Mute City:
.Mov
.Wmv

Aeropolis:
.Mov
.Wmv
Gate 42
quote:
Originally posted by P4z!
Någon som har provat F-Zero GX till Gamecube? Jag funderar på att köpa det.


Yea det är väl helt ok. Gillar man fart så kommer man ju bli våt i byxan av GX ;)
Själv tycker jag att "bilspel" har en tendens att bli långtråkiga så någon recension ska jag inte ge dig eftersom den kanske skulle låta lite negativ ;)
Cloudburst
Haha, Diablo II har fått en ny patch 1.11... Jag hittar inte min CD-skiva.. :toothless
dbl
quote:
Originally posted by Gate 42
Men först kommer filmen, http://www.imdb.com/title/tt0416779/ ;)


mmm.. läste om det nånstans... måtte den bara bli bra.... känns tyvärr som att den kommer bli totalt misslyckad av nån anledning..

men e la bara att be och hoppas att den blir bra.. för kan nog bli en rätt ball film förhoppningsvis :)
SteveTranz4ever
Star Wars Battlefron II släps den 1a november...

http://www.lucasarts.com/games/swbattlefrontii


Jag har spelat första Battlefront en hel del (det var ett tag sen nu dock) men 2an ska jag deffinitivt spela ! Den bygger på sista filmen Revenge Of the Sith.

Har lite tankar och planer om att starta upp en spelserver för SWETA och lira kanske både gamla och, när den kommer, nya Battelfront :)
Kongo_kim
yeeehhh sportspelen släpps på löpande band nu.

Pro Evolution Soccer 5 kommer äga. demot är snuskigt bra.
NHL 2006 är ett måste.
Football Manager 2006 likaså ett måste. speciellt för mig som köpt varenda version av det samt när det hette Championship Manager sedan 1998.
sen kommer Smackdown vs Raw 2 i november och det kommer skaffas direkt.
P4z!
Jag lirar Fahrenheit till PC just nu, riktigt kul och nyskapande spel där alla val man gör har konsekvenser i handlingen. Man spelar både polis och mördare samtidigt.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=26539

Sedan har ju Nintendo visat upp sin nya Revolution kontroll och dess koncept, den ser mycket imponerande ut!

Kolla in videon först: Teaser Trailer







Ett par mock-ups gjorda av folk som visar vad tilläggsportarna kan ha för möjligheter i framtiden:





dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Star Wars Battlefron II släps den 1a november...

http://www.lucasarts.com/games/swbattlefrontii


Jag har spelat första Battlefront en hel del (det var ett tag sen nu dock) men 2an ska jag deffinitivt spela ! Den bygger på sista filmen Revenge Of the Sith.

Har lite tankar och planer om att starta upp en spelserver för SWETA och lira kanske både gamla och, när den kommer, nya Battelfront :)


kostar det nått att spela online???

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
kostar det nått att spela online???


Jag är ingen spelnörd så att jag har inte full koll men de gånger jag lirat online så har det bara gått på crackade versioner av servers som ligger online... nåt sånt. En datanörd vet nog sånt bättre.
Ska man kunna spela på alla serverar så måste man ha en orginalskiva med spelet för att komma in.

Men om vi ska köra om en tid å jag fixar server så behöver ju ingen ha orginalspelet...
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag är ingen spelnörd så att jag har inte full koll men de gånger jag lirat online så har det bara gått på crackade versioner av servers som ligger online... nåt sånt. En datanörd vet nog sånt bättre.
Ska man kunna spela på alla serverar så måste man ha en orginalskiva med spelet för att komma in.

Men om vi ska köra om en tid å jag fixar server så behöver ju ingen ha orginalspelet...


ok.. så det finns crackade servers iallafall.. får la ta och införskaffa spelet sen då när det kommer :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Privacy Statement