return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 31)
View this Thread in Original format
Rikard
Good God :(

var nyfiken och började spela WoW i fredagsnatt, tror ni jag kan sluta nu eller? nästan värre än knark :(

edit: inte för att jag testat på, men ni förstår vad jag menar :p :)
Hauken
du lessnar garanterat. WoW är extremt enkelt och snart har du gjort allt.

det gjorde jag och sålde mitt CE för 1900:- :D (Ja, jag är nöjd över den affären.).
keddo
quote:
Originally posted by Hauken
du lessnar garanterat. WoW är extremt enkelt och snart har du gjort allt.

det gjorde jag och sålde mitt CE för 1900:- :D (Ja, jag är nöjd över den affären.).


CE ? får jag frågar var du sålde de ? O.o funderar på att sälja mitt också..
Cloudburst
Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords på sistonde. Lite segt i början, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var bättre i första spelet, med sina härliga vändningar och överraskningar.

Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. :p
Hauken
Collectors Edition. Jag sålde det på Tradera, men detta var medans WoW var slut i hela Europa.
dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords på sistonde. Lite segt i början, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var bättre i första spelet, med sina härliga vändningar och överraskningar.

Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. :p


grymt spel.... men måste ta och spela om det nångång för va ett ställe som jag inte kunde gå till tyvärr :(

men e bara det att det e ju som sagt lite segt i början typ.. mycket roligare senare i spelet, och jag har ju ingen sparning senare i spelet direkt.. baaah... men aja

första spelet har jag inte spelat igenom ännu.. började spela det efter 2an, men har typ inte kommit nånstans... tröttnade på att spela spel bara så slutade spela det.. men får ta och dra fram det igen snart
gurra
quote:
Originally posted by Hauken
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe.


Jag är nog beredd att hålla med där!
Kongo_kim
Nya Eastside Hockey Manager har släppts.
Detta måste jag prova
MiB
säger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e skön i det =)
dbl
nån som lirat BF2 demot????
rätt nice faktiskt.. om man hittar nån bra nisse att spela med vill säga vilket jag lyckades med första gången jag spelade faktiskt.. hehe :)

MiB
quote:
Originally posted by dbl
nån som lirat BF2 demot????
rätt nice faktiskt.. om man hittar nån bra nisse att spela med vill säga vilket jag lyckades med första gången jag spelade faktiskt.. hehe :)

testa lite singleplayer.. men jävlar va bra det va.. över mina förväntningar
jofawe
quote:
Originally posted by MiB
säger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e skön i det =)


jag erhm .. lånar hem det .. just nu.. ska testa det sen =)

Min dator är bra slö till detta spelet.
hackar som fan när man kör bil.. rätt ballt annars :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement