|
Games! (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Rikard |
Good God :(
var nyfiken och började spela WoW i fredagsnatt, tror ni jag kan sluta nu eller? nästan värre än knark :(
edit: inte för att jag testat på, men ni förstår vad jag menar :p :) |
|
|
| Hauken |
du lessnar garanterat. WoW är extremt enkelt och snart har du gjort allt.
det gjorde jag och sålde mitt CE för 1900:- :D (Ja, jag är nöjd över den affären.). |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Hauken
du lessnar garanterat. WoW är extremt enkelt och snart har du gjort allt.
det gjorde jag och sålde mitt CE för 1900:- :D (Ja, jag är nöjd över den affären.). |
CE ? får jag frågar var du sålde de ? O.o funderar på att sälja mitt också.. |
|
|
| Cloudburst |
Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords på sistonde. Lite segt i början, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var bättre i första spelet, med sina härliga vändningar och överraskningar.
Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. :p |
|
|
| Hauken |
| Collectors Edition. Jag sålde det på Tradera, men detta var medans WoW var slut i hela Europa. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Har lirat Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords på sistonde. Lite segt i början, men klart ett bra spel! Tyckte dock storyn var bättre i första spelet, med sina härliga vändningar och överraskningar.
Har blivit biten av Star Wars "insekten" senaste tiden.. :p |
grymt spel.... men måste ta och spela om det nångång för va ett ställe som jag inte kunde gå till tyvärr :(
men e bara det att det e ju som sagt lite segt i början typ.. mycket roligare senare i spelet, och jag har ju ingen sparning senare i spelet direkt.. baaah... men aja
första spelet har jag inte spelat igenom ännu.. började spela det efter 2an, men har typ inte kommit nånstans... tröttnade på att spela spel bara så slutade spela det.. men får ta och dra fram det igen snart |
|
|
| gurra |
| quote: | Originally posted by Hauken
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe. |
Jag är nog beredd att hålla med där! |
|
|
| Kongo_kim |
Nya Eastside Hockey Manager har släppts.
Detta måste jag prova |
|
|
| MiB |
| säger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e skön i det =) |
|
|
| dbl |
nån som lirat BF2 demot????
rätt nice faktiskt.. om man hittar nån bra nisse att spela med vill säga vilket jag lyckades med första gången jag spelade faktiskt.. hehe :) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by dbl
nån som lirat BF2 demot????
rätt nice faktiskt.. om man hittar nån bra nisse att spela med vill säga vilket jag lyckades med första gången jag spelade faktiskt.. hehe :) |
testa lite singleplayer.. men jävlar va bra det va.. över mina förväntningar |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by MiB
säger bara grand theft auto san andreas.. haha sam l jackson e skön i det =) |
jag erhm .. lånar hem det .. just nu.. ska testa det sen =)
Min dator är bra slö till detta spelet.
hackar som fan när man kör bil.. rätt ballt annars :P |
|
|
|
|