return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 20)
View this Thread in Original format
Hauken
quote:
Originally posted by n0bben-
oj .. nu gav jag mig in på djupt vatten =)

fattade ungefär hälften där... är inte direkt nån gamer, tyckte bara det verkade vara väl snabbt att utse ett spel till årets näst bästa efter så kort tid ;> men vad vet jag

HL2 har varit utsett till "årets spel" redan när det började snackas om det för några år sen.. ;) Half Life 1 är ju tidernas största och bästa FPS, helt oslagbart i den genren :)

Det WoW gör lite speciellt dessutom är att dom gör MMORPG tillgängligt för alla, det tar inte lika lång tid att levla, man behöver inte stå och grinda i åratal (Stå och bara döda monster på monster utan annat mål än att tjäna exp..) så även dom som inte har ett helt liv att dedikera åt spelet kan komma någon vart... man kan strö spela mer och behöver itne sitta långa sessions bara för att levla... Det handlar itne lika mycket om level längre heller, världen i world of warcraft är verkligen enorm..! Och omväxlande.. miljöerna är de bästa jag någonsin sett!

Problemet är dock att WoW då även lockar de yngre spelarna.. och dessa är inte alltid så roliga att ha kring sig på servrarna. Man får hoppas att det krävs kreditkort för att betala månadsavgiften bara.. för sådanna har dom väl inte ;)
ShyTrance
d går inte o jämföra WoW med HL2 helt annorlunda

för mig är HL2 årets bästa spel utan tvekan jag hatar WoW ;O

spela mer än 10 minuter ;) d äger
Vizay
quote:
Originally posted by Hauken
Test24 Eastern time är utsedd till "svensk" server av worldofwarcraft.se .. dvs; det är flest svenskar där.

dock så håller en av dom absolut största nordiska guildsen till på test 8, 60 membs efter några få dagar and growing ;)
keddo
testade WoW, måste säga att jag är grymt besviken, känns som värsta barn liret ju :mad: lirade bara 1 timma eller så dock.
Vizay
barnliret? nu skojar du va?

hur länge testade du, skulle nog inte säga att man får en speciellt rättvis bild av att testa ett mmorpg i 1 timme :)

ett mmorpg e ju meningen att man ska spela över väldigt lång tid, långt över en till två månader :)

idag va sista dagen av US betan å det hela slutade i att GM'sen lekte loss å spawnade doomguards, dreadlords och tokstora infernals! :D

screens kommer upp senare ;)
keddo
nee jag vet, men har testat en hel del mmorpgs och läst en del om WoW.. utifrån det jag läst så verkar de lite "tunt" alltså att de inte finns speciellt mycket möjlighet att göra sin gubbe unik. Snarare att de kommer att kuta omkring en gubbe ur varje klass som alla vet är bästa builden om typ ett halvår. + att grafiken inte va så överdrivet bra när jag drog upp den på max. Känns typ som diablo 2 i mmorpg format på något vis. :) tilltalar inte mig speciellt mkt.
Kongo_kim
klara GTA igår JIPPII!!!!
dbl
scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vadå äckligt spel :eek: :eyespop: :nervous:

hehehehe :p

äckligaste va ju fan när det va helt mörkt så man va tvungen att dra upp ficklampan.. och värsta e ju att man inte kan hålla vapnet samtidigt.... så hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna på nerladdningen inatt så att jag han spela det då.. haha :p :crazy: :tongue2
Hauken
quote:
Originally posted by dbl
scherregud.. tog precis o spelade doom3 demon.. och vadå äckligt spel :eek: :eyespop: :nervous:

hehehehe :p

äckligaste va ju fan när det va helt mörkt så man va tvungen att dra upp ficklampan.. och värsta e ju att man inte kan hålla vapnet samtidigt.... så hel jobbigt ju.. haha... fan glad att jag inte orkade stanna uppe dem 45sista minutrarna på nerladdningen inatt så att jag han spela det då.. haha :p :crazy: :tongue2

HL2 är bra mycket bättre än doom3 ;)

Doom3 är sjukt linjärt. Samma sak genom hela spelet, tunnlar och monster i mörkret du inte ser... yaaaaaay... kul en stund.

Snyggt är det dock :) Men HL2 är snyggare :D (Kräver mindre burk också!)
dbl
quote:
Originally posted by Hauken
HL2 är bra mycket bättre än doom3 ;)

Doom3 är sjukt linjärt. Samma sak genom hela spelet, tunnlar och monster i mörkret du inte ser... yaaaaaay... kul en stund.

Snyggt är det dock :) Men HL2 är snyggare :D (Kräver mindre burk också!)

och vart i det jag skrev kom det upp att doom3 är bra???? ;)
hehe.. sa bara att det va äckligt...
har inget att spela på min nya burk bara så tyckte doom3 demot skulle passa bra.. finns ju fan inget HL2 demo jueeee :(

men får la se om det kommer in på burken imorgon om man åker in till stan en sväng kanske.. hahahaha :p
HL2 alltså.. inte doom3.. knappast

ScuL
var försiktigt med warez-versionen av HL2.
de (Valve) har börjat med att banna folk som använder en nerladdat kopia.

de bannar alltså från deras Steam-server som betyder att du förlorar rättigheter till alla spel man nån gång köpte av Valve.
nils
HL2 är tokbra! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement