|
Games! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
ORD!!
|
Haha, snygg översättning! :p
| quote: | Originally posted by Pjox
Hahaha Du gillar värkligen inte det där spelet va? :p |
Joodå.. älskar det! :):):):):):):):)
:rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Joodå.. älskar det! :):):):):):):):)
:rolleyes: |
Vi kan bilda klubb :) Jag har iofs aldrig testat det - men planerar inte att göra det heller...skulle säkert bli lika osocial som alla andra av det .. :| |
|
|
| Hauken |
Spelet är som knark ungefär.
Alla som testat det säger till sina vänner ungefär såhär; "Kom igen då, du kommer inte ångra dig... men testa bara en gång iaf...?" :D
WoW är det näst bästa spelet någonsin :) testa ni också.. ;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Hauken
Spelet är som knark ungefär.
Alla som testat det säger till sina vänner ungefär såhär; "Kom igen då, du kommer inte ångra dig... men testa bara en gång iaf...?" :D
WoW är det näst bästa spelet någonsin :) testa ni också.. ;) |
Haha det dät ät fan sant :p |
|
|
| dbl |
nån som har lust att sponsra med lite pengar så man kan köpa det??? heh
hur mycket kostar det i månaden förresten?
tror faktiskt jag hade klarat av att vara social ändå fastän jag spela det... finns bara en eller två kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o köpa det så fort han har fått en ny lägenhet så han kan skaffa internet |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Hauken
Driver 3 kom ut idag... är det någe skoj? |
som gta fast ser fulare ut..går väl o lira om man inte har mycket annat för sig.. men brothers in arms va helt ok ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Hauken
Spelet är som knark ungefär.
Alla som testat det säger till sina vänner ungefär såhär; "Kom igen då, du kommer inte ångra dig... men testa bara en gång iaf...?" :D
WoW är det näst bästa spelet någonsin :) testa ni också.. ;) |
Det där är fan så sant som det är skrivet.. eller ORD! som jag brukar säga :)
(är trött på dessa engelska ord.. dags att erövra världen med våra svenska ord.. SUH!)
Vilket är det bästa spelet någonsin då? |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by dbl
nån som har lust att sponsra med lite pengar så man kan köpa det??? heh
hur mycket kostar det i månaden förresten?
tror faktiskt jag hade klarat av att vara social ändå fastän jag spela det... finns bara en eller två kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o köpa det så fort han har fått en ny lägenhet så han kan skaffa internet |
"jag har kontroll, jag tar ju bara droger ibland.." :D
Har faktiskt SÅLT mitt WoW idag. Jag ville väl igentligen inte, men jag har itne tillräckligt med tid till att spela och fick nästan 2000:- för det :D
Men till fort jag pluggat undan lite och har lite mer tid så kommer jag köpa det igen.. ;)
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Hauken
fick nästan 2000:- för det :D |
Huh? Är det inte bara att glida in i nån affär och köpa det för ca 500 kr, eller vad spel nu kostar? |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by reveal
Huh? Är det inte bara att glida in i nån affär och köpa det för ca 500 kr, eller vad spel nu kostar? |
Det är slut.. Jätte slut. Nästa gång det kommer ut är den 14 april.
Men 2000? Nått spec eller bara nån som ville ha det väldigt gärna? |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Hauken
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe. |
Så fel, så fel ;)
Final Fantasy VII !!! Ingen tvekan :clown: |
|
|
| Hauken |
det var ett collectors edition, alltså den begränsade upplagan av spelet med en del bonusgrejjer (Karta, bok, DVD film mm).
Spelet är slut i hela europa och det är ett av världens mest eftertraktade spel någonsin så priserna blir väl därefter :) kostade mig 599:- nytt :D (Fick 1800:- + frakt för att vara lite mer precis).
pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 :D Hamnar väl neråt 30-40 tillsammans med Doom3 :D |
|
|
|
|