|
Games! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag är nått så sjukt road av att sitta o läsa va ni skriver om, fattar ingetning :D
Känner lixom till 3 spel. The Sims, wc3.. och tja ett jätte kul spel som jag inte minns va det heter :D kul vare i alla fall :toothless |
call of duty sötnos :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Hauken
Usch, vietnamn var ju en besvikelse :( Sjukt krävande dessutom :/ |
det kör bra på min Athlon XP2000+ med 1 GB minne och GF4 Ti4400.
desto större minnet desto bättre :) |
|
|
| Hauken |
p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest på 60. brukar snitta sådär 30..
Doom3 känns väldigt half-life härmat tyvärr.. fick tag i en motorsåg när jag spelade idag, det var skoj :P |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Hauken
p4 2,4 , 512ddr pc2100 , ti4600... doom3 kan jag droppa till 15 fps, ligger som mest på 60. brukar snitta sådär 30..
Doom3 känns väldigt half-life härmat tyvärr.. fick tag i en motorsåg när jag spelade idag, det var skoj :P |
jag har bara en 2100+ och 1gb minne ... med ett V7700 grafikkort... haaaalllååå .. det suger som fan på min dator |
|
|
| Endre |
hmm, lirar Doom 3 på 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar på fint men spelet är ganska trist som många säger, men vafan, det är nytt och man får se äckel, skjuta och bajsa i byxorna då och då. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.
|
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by Endre
hmm, lirar Doom 3 på 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar på fint men spelet är ganska trist som många säger, men vafan, det är nytt och man får se äckel, skjuta och bajsa i byxorna då och då. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.
|
håller med. Doom 3 är riktigt läckert, men det är HL2 man ska 'se fram emot' |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by [nils]
håller med. Doom 3 är riktigt läckert, men det är HL2 man ska 'se fram emot' |
skulle inte half life 2 kommit ut för typ 3 år sen? |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
skulle inte half life 2 kommit ut för typ 3 år sen? |
nee, förra året.. |
|
|
| Hauken |
När HL2 faktiskt kommer är lite av en gåta... jag gissar på att det kommer till jul.
Spel jag väntar på är roller coaster tycoon 3 :P Älskar tycoon lir! Det kommer vara helt i 3d och man kan åka sina egna berg och dal banor :P fett! |
|
|
| jofawe |
jag väntar fortfarande på Duke Nukem Forever ... hehe
det skulle släppts 1998 |
|
|
| JayBee |
doom3, det lär ju vara lite utav en personlighets fråga. själv så är jag inte så mycket för att springa omkring själv i flera timmar och bli skitskraj och rädda hela världen helt själv.
känns så ensamt och klysché. men jag har inte testat spelet ännu så jag vet ju inte. jag föredrar gamla hederliga doom och doom2 där man kan spela coop via LAN :) teamwork är nyckeln! |
|
|
| Vizay |
för er som undrar över HL2.
Todd Hollenstad på Valve software (utvecklarna av HL2) påstår att dom kommer färdigställa spelet i Augusti helt säkert.
Sen är det upp till Viviendi games när dom vill släppa spelet.
personligen tror jag att eftersom Doom3 just kommit ut så tvivlar jag på att dom väntar speciellt länge med HL2, tror inte på Julteorin. :) |
|
|
|
|