|
Games! (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Hauken
det var ett collectors edition, alltså den begränsade upplagan av spelet med en del bonusgrejjer (Karta, bok, DVD film mm).
Spelet är slut i hela europa och det är ett av världens mest eftertraktade spel någonsin så priserna blir väl därefter :) kostade mig 599:- nytt :D (Fick 1800:- + frakt för att vara lite mer precis).
pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 :D Hamnar väl neråt 30-40 tillsammans med Doom3 :D |
haha jag betalade 400:- för mitt CE :p |
|
|
| Jeremy H |
pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 :D Hamnar väl neråt 30-40 tillsammans med Doom3 :D |
:nervous: :nervous: :nervous:
Du kan inte ha spelat 7an? :( |
|
|
| dbl |
"jag har kontroll, jag tar ju bara droger ibland.." :D
|
hahahaha.. typ :p |
|
|
| keddo |
| bah e också helt jävla såld på WoW, och alla polare också :D tur d iaf så man kan sitta och snacka i guilden och behöver inte ens snacka irl.. haha, nää men wow är så tidskrävande så de finns inte. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Så fel, så fel ;)
Final Fantasy VII !!! Ingen tvekan :clown: |
Instämmer totalt |
|
|
| ScuL |
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe. |
den är fan genialt ja :D
hoppas Chris Sawyer kommer att göra del 2 nån gång.. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by ScuL
den är fan genialt ja :D
hoppas Chris Sawyer kommer att göra del 2 nån gång.. |
hans senaste verk är väl Locomotive Tycoon.
samma sak |
|
|
| Hauken |
Chris Sawyers senaste heter Locomotion och skulle vara någon form av uppföljare till transport tycoon. Dock var det bara ungefär samma som ettan, lite nya funktioner men sedan helt baserat på Rollercoaster Tycoon motorn, vilket var värdelöst.
Så ngn riktig 2'a finns inte än :(
Men ettan duger ett tag till :D |
|
|
| ScuL |
fy fan vad kul
ska kolla direkt
ADDICT :D |
|
|
| Hauken |
Det är helt rätt fisken.
Det är kul i några dagar iaf :) F öv är det ALLDELES för enkelt, jag blir miljonär på nolltid :(
Och nätverks spel är otroligt slöa. |
|
|
| WoberT |
| Det enda spel som hinns med o knappt det är WoW .. Köpte amerikanska versionen precis när den kom ut. Vet inte om jag ska fortsätta spela dock, tar alldeles för mycket tid. |
|
|
|
|