return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Smeagol
quote:
bara ling mass spelare som kommer upp i ett sånt antal...toss äger zerg

Om man inte ar en av de dar proffesionella koreanerna som ligger over 200 allihop da. :)

toss ager zerg? we will se about that! ;)
Vill nan spela typ i slutet av mars? Ar faktiskt hemma ett par veckor da.

Spelar mest zerg sjalv. Piskar garna lite toss i mars. :D

(och, ja, det ar actions per minute)
Sypherion
får väl ta å fräsha upp skillzen då! :D

men asså va konstigt att dom ligger på 200..fan starcraft är juh större än fotboll där nere. (jag menar allvar.)
Smeagol
quote:
Originally posted by Sypherion
får väl ta å fräsha upp skillzen då! :D

Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...:)

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning.:rolleyes: ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!! :nervous:
Sypherion
quote:
Originally posted by Smeagol
Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...:)

Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning.:rolleyes: ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?

Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!! :nervous:

klart en med 60 kan slå en med 100...handlar inte om hur många actions man gör, handlar mer om vilka actions man gör. att ha bra pm är iofs bra om man bara gör användara actions. annars är det totalt onödigt.
AC.
MS Röj måste väl ändå anses som ett spel som förespråkar nedrustning då man faktiskt RÖJER minorna :tongue2

Har följande rekord på denna dator:

Nybörjaren: 13. (Har som bäst varit nere på 9-8 sekunder)
Amatören: 53.
Experten: 169.

Måste verkligen skaffa mig en bättre mus! Väldigt störande när den inte vill dit jag vill på skärmen! :whip:
ShyTrance
jag köpte unreal tournament 2004 igår riktigt bra :cool: :D
dbl
tog och köpte hulken till min lillebrorsa i födelsedags present... lite halv kul spel faktiskt... speciellt när man aktiverar invincible fusket och bara springer runt och spöar upp massa fiender hela tiden :p

enda tråkiga e att man inte kan lyfta upp pansarvagnar :/
Kongo_kim
klarade Vagrant Story igår:gsmile:
AC.
Jag är nere på 159 sekunder på storröjaren...
Har dock lagt MS Röj lite på hyllan för tillfället.
ScuL
beställde nyss Battlefield Vietnam.
Lär bli rätt grymm igen :p

Dioxys
satt och lirade vietnam hela helgen faktiskt, är helt pank å sjag kunde väl inte göra annat :)

körde nätverk med killen i rummet brevid mig där jag bor :) så jävla roligt!

cambodian intrusion och flaming dart är helt klart roligaste banorna! :)
ScuL
hehe :D
ska se om jag hinner spela.
allt e så jobbigt med flyttningen och exjobbet samtidigt. jag är upptagen nästan hela dagen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement