Games! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
Smeagol |
quote: | bara ling mass spelare som kommer upp i ett s�nt antal...toss �ger zerg |
Om man inte ar en av de dar proffesionella koreanerna som ligger over 200 allihop da. :)
toss ager zerg? we will se about that! ;)
Vill nan spela typ i slutet av mars? Ar faktiskt hemma ett par veckor da.
Spelar mest zerg sjalv. Piskar garna lite toss i mars. :D
(och, ja, det ar actions per minute) |
|
|
Sypherion |
f�r v�l ta � fr�sha upp skillzen d�! :D
men ass� va konstigt att dom ligger p� 200..fan starcraft �r juh st�rre �n fotboll d�r nere. (jag menar allvar.) |
|
|
Smeagol |
quote: | Originally posted by Sypherion
f�r v�l ta � fr�sha upp skillzen d�! :D |
Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...:)
Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning.:rolleyes: ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?
Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!! :nervous: |
|
|
Sypherion |
quote: | Originally posted by Smeagol
Klart du inte far!! Jag kan inte spela har i universitets datorsal, varfor skulle du fa trana men inte jag!? Fusk!
Bara lite iaf...:)
Men grabbar (antar att det ar mest grabbar i den har traden av nan anledning.:rolleyes: ) ar apm allt? Ar det mojligt att nan med apm 60 slar nan med apm 100? Blir man en battre spelare av att sitta och hotkeya 2ggr per sekund?
Jag har spelat MS Roj en gang. Jag trampade pa en mina. Ville inte spela mer sen. Man borde forbjuda sana krigshetsande spel som MS roj. Minor ar sa otacka!! :nervous: |
klart en med 60 kan sl� en med 100...handlar inte om hur m�nga actions man g�r, handlar mer om vilka actions man g�r. att ha bra pm �r iofs bra om man bara g�r anv�ndara actions. annars �r det totalt on�digt. |
|
|
AC. |
MS R�j m�ste v�l �nd� anses som ett spel som f�respr�kar nedrustning d� man faktiskt R�JER minorna :tongue2
Har f�ljande rekord p� denna dator:
Nyb�rjaren: 13. (Har som b�st varit nere p� 9-8 sekunder)
Amat�ren: 53.
Experten: 169.
M�ste verkligen skaffa mig en b�ttre mus! V�ldigt st�rande n�r den inte vill dit jag vill p� sk�rmen! :whip: |
|
|
ShyTrance |
jag k�pte unreal tournament 2004 ig�r riktigt bra :cool: :D |
|
|
dbl |
tog och k�pte hulken till min lillebrorsa i f�delsedags present... lite halv kul spel faktiskt... speciellt n�r man aktiverar invincible fusket och bara springer runt och sp�ar upp massa fiender hela tiden :p
enda tr�kiga e att man inte kan lyfta upp pansarvagnar :/ |
|
|
Kongo_kim |
klarade Vagrant Story ig�r:gsmile: |
|
|
AC. |
Jag �r nere p� 159 sekunder p� storr�jaren...
Har dock lagt MS R�j lite p� hyllan f�r tillf�llet. |
|
|
ScuL |
best�llde nyss Battlefield Vietnam.
L�r bli r�tt grymm igen :p |
|
|
Dioxys |
satt och lirade vietnam hela helgen faktiskt, �r helt pank � sjag kunde v�l inte g�ra annat :)
k�rde n�tverk med killen i rummet brevid mig d�r jag bor :) s� j�vla roligt!
cambodian intrusion och flaming dart �r helt klart roligaste banorna! :) |
|
|
ScuL |
hehe :D
ska se om jag hinner spela.
allt e s� jobbigt med flyttningen och exjobbet samtidigt. jag �r upptagen n�stan hela dagen. |
|
|
|
|