|
Games! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by ScuL
konsol :(
barnlekssaker |
nepp :) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by ScuL
är oxo sjukt sugen på att spela San Andreas men jag hatar PS2.
jävla Sony med deras halvårs exklusivkontrakt :whip: |
Vänta, ska rätta till det lite:
| quote: | är oxo sjukt sugen på att spela Halo 2 men jag hatar Xbox.
jävla Microsoft med deras "exklusivkontrakt" :whip: |
(läs "exklusivkontrakt = uppköp av Bungie) |
|
|
| Kongo_kim |
| Football Manager 2005 med Ch€£$€a. obesegrad i ligan men torska 5-1 mot Inter |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
konsol :(
barnlekssaker |
fan scul... du låter som en jävla morsa när du säger så.. hahahaha :p :tongue2
så jävla många morsor som tycker det e leksaker.. precis samma som dem tycker att en "vuxen" människa inte kan titta på tecknat liksom.. löjligt.. finns la pappor också.. men morsorna brukar la vara värre typ.. hehe
som tur är så slipper jag detta från min egna morsa.. däremot styvbitchen bitchar sig för fullt när det gäller sånt |
|
|
| ScuL |
men det ÄR leksaker :)
datorspel bör spelas på en dator.
en konsol+TV är en bra ersättning för föraldrar som inte vill att barn spelar på deras dator som är nödvändig för jobbet.
sen är det också så att konsolföretager som Sony, Nintendo, osv. har exklusivrätt på allt och de stjälar stora summar av pengar genom att sälja dyra spel för att man inte har nån val när man har köpt deras konsol.
det är ett intelligent sätt att få pengar ut av ärliga familjer under tryck av barnens lust att leka.
jag kan lova att jag inte kommer att besvika för dem :D |
|
|
| Vizay |
har testat world of warcraft för första gången nu, DET ÄR SÅ JÄVLA NICE!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är helt såld, så jävla sjukt snyggt å så jävla sjukt bra gjort överlag! :D
alla som har nån som helst intresse av de tidigare warcraftspelen måste testa det här spelet nån gång! :) |
|
|
| dbl |
precis lirat demot av Prince of Persia: warrior within... hel ball :gsmile:
fighting systemet e mycket bättre än i det första tycker jag och jag diggar faktiskt hans mörkare stil :) |
|
|
| Dioxys |
| jag längtar så sjukt mkt efter half-life 2 :( |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Vizay
har testat world of warcraft för första gången nu, DET ÄR SÅ JÄVLA NICE!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är helt såld, så jävla sjukt snyggt å så jävla sjukt bra gjort överlag! :D
alla som har nån som helst intresse av de tidigare warcraftspelen måste testa det här spelet nån gång! :) |
hur snabb dl hade du med Blizzard Downloader? För mig går det i 50 Kb/s.. :( Kommer ju tar år och dar...
Har Telia 8 mbit... |
|
|
| Vizay |
jag tankade med vanlig bittorrent men den länken e tydligen nere nu :/
tankade 100kb/s-150kb/s med den :) har också telia 8000 |
|
|
| Cloudburst |
| På vilken server spelar du på och vilket nick? |
|
|
| keddo |
missade att regga ett open beta konto :(
edit: någon som har ett över ? skulle bli salig :toothless |
|
|
|
|