|
Games! (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
Vilka här lirar WoW???
hade först inte tänkt köpa det, men en tjej på jobbet har snackat så jäkla mycket om det nu så blir ju så jäkla sugen.. lirade en av betorna också och gillade ju det... men inte bestämt mig ännu...
så va tycker ni om det?? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
Vilka här lirar WoW???
hade först inte tänkt köpa det, men en tjej på jobbet har snackat så jäkla mycket om det nu så blir ju så jäkla sugen.. lirade en av betorna också och gillade ju det... men inte bestämt mig ännu...
så va tycker ni om det?? |
Har en kompis som lirar det, JÄMT... kan knappt umgås längre för han är så uppslukad i det spelet :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Har en kompis som lirar det, JÄMT... kan knappt umgås längre för han är så uppslukad i det spelet :p |
Jag har det problemet med 4 nära vänner.. riktigt jävla tråkigt.
Ibland blir man bara så jävla sugen på att radera deras konto eller nått.
Men, nog om något annant.
Vi här har börjat spela med lokalt nätverk, fast ändå inte. Ett program som heter hamachi gör att man kan ha ett lokalt nätverk över internet.
Detta innebär att man inte behöver ha giltliga cd-keys och sånt krafs när man spelar battlefield, warcraft 3 osv ..
Går även dela filer ;) |
|
|
| P4z! |
Provade nyss Call of Duty 2 demot, det är minst lika bra som förra spelet! Ljudeffekterna och rösterna upplevde jag mycket mer imponerande och trovärdigare i det här spelet, något som höjer spelupplevelsen avsevärt.
Ladda ner det här: http://www.fz.se/filarkiv/?file=spe..._2/cod2demo.exe |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Har en kompis som lirar det, JÄMT... kan knappt umgås längre för han är så uppslukad i det spelet :p |
fattar inte hur dem kan palla med och spela JÄMT... har införksaffat det nu och suttit och spelat i 3dagar nu.. inte hela tiden dock... typ lagt mig vid 1 dem 2 första dagarna.. men dock satt jag uppe hela natten nu.. la mig typ 8 på morgonen och sov till 12... men skulle aldrig palla att sätta mig och spela på direkten igen... känner fan att jag måste vila från spelet.. heh... så tror inte mina kompisar kommer att märka nån speciell ändring direkt |
|
|
| zoric |
| Jag lirade FIFA igår, Haha, Det var fan skitkul :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by dbl
fattar inte hur dem kan palla med och spela JÄMT... har införksaffat det nu och suttit och spelat i 3dagar nu.. inte hela tiden dock... typ lagt mig vid 1 dem 2 första dagarna.. men dock satt jag uppe hela natten nu.. la mig typ 8 på morgonen och sov till 12... men skulle aldrig palla att sätta mig och spela på direkten igen... känner fan att jag måste vila från spelet.. heh... så tror inte mina kompisar kommer att märka nån speciell ändring direkt |
Får vi göra ett IRL/socialt experiment på dig? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
Får vi göra ett IRL/socialt experiment på dig? |
får jag betalt för det???? :p |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by dbl
Vilka här lirar WoW???
hade först inte tänkt köpa det, men en tjej på jobbet har snackat så jäkla mycket om det nu så blir ju så jäkla sugen.. lirade en av betorna också och gillade ju det... men inte bestämt mig ännu...
så va tycker ni om det?? |
Här har det precis införskaffats och jag fixade i ordning mitt första Konto idag.
Har dock gubbar sen tidigare på en kompis Acc. Jag tycker för övrigt att WoW är FETT KUL och fett på det mesta. Något som jag tycker är lite synd dock är hur oerhört beroende-framkallande spelet kan vara. Läskigt.
Lirar iaf på Laughing Skull och ska börja på Earthen Ring och ev. Twilights Hammer. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Här har det precis införskaffats och jag fixade i ordning mitt första Konto idag.
Har dock gubbar sen tidigare på en kompis Acc. Jag tycker för övrigt att WoW är FETT KUL och fett på det mesta. Något som jag tycker är lite synd dock är hur oerhört beroende-framkallande spelet kan vara. Läskigt.
Lirar iaf på Laughing Skull och ska börja på Earthen Ring och ev. Twilights Hammer. |
Finns ingen i min klass som inte har testat det där spelet, Jag vill inte testa det alls pga. det är så beroendeframkallande. Men det var värre förra året, Då var hela min klass besatta av det där. Fyfan vad jobbigt och sitta och lyssna på hur långt de har kommit och skit. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lite frågor till våra data/spel-nördar
Kan man bara köra Battlefield 2 på nätverk/internet ?
Kan man lägga till "bot'ar" i Call of duty ?
Alltså jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett jävla tag men sen lyckades jag ! Men då är det ju bara han och jag i spelet som ska döda varandra.... lite tomt.
Vill gärna köra på samma sätt i Battlefield 2 som verkar 100 gånger häftigare...
6000
Ingen spam
Inga power-post
Inga poster i "Vad lyssnar ni på nu"-tråden (raderade)
500 poster förlorade i den stora HDD-krashen 2002 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lite frågor till våra data/spel-nördar
Kan man bara köra Battlefield 2 på nätverk/internet ?
Kan man lägga till "bot'ar" i Call of duty ?
Alltså jag och min polare har kopplat ihop oss med call of duty, tog ett jävla tag men sen lyckades jag ! Men då är det ju bara han och jag i spelet som ska döda varandra.... lite tomt.
Vill gärna köra på samma sätt i Battlefield 2 som verkar 100 gånger häftigare...
6000
Ingen spam
Inga power-post
Inga poster i "Vad lyssnar ni på nu"-tråden (raderade)
500 poster förlorade i den stora HDD-krashen 2002 |
Grattis steve :D |
|
|
|
|