return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Games! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Dioxys
HL2 ser jag grymt fram emot :)

däremot vare inte det jag ville snacka om :)

någon här som spelat spelet "wario ware inc." ?

precis börjat och jag måste säga att det är det roligaste jag kört på länge! även börjat köra punch out på gamla nes, helt sjukt bra :)
keddo
jo coop är något jag saknar i doom 3, brukar lira spel med några polare.. vi har typ fixat ett program som heter "skype" (man snackar vi telefon på internet) så starta vi samtidigt och sitter och hjälper varandra :D
Annars tycker ja de e ett ganska enformigt lir, lirar de mest för att jag inte ha något bättre för mig :)

Ser också fram emot hl2.. tror de kommer bli mycket bättre än doom 3
SteveTranz4ever
Spelnördar finns det nåt coolt Star Wars spel där man får flyga lite coola rymdskepp & sånt ?
Vill flyga "X-Wing Starfighter" eller varför inte "Millenium Falcon"... vore coolt om det fanns ett sånt & man kunde åka till olika planeter eller dödsstjärnan eller anlägga en "Star Destroyer"

Cloudburst
Steve, jag skulle dö för ett updaterat rymdsimulatorspel, som typ Freespace 2, i Star Wars miljö. Nja kankse inte, men skulle bli lite glad iaf. :)

Det finns ju inget superspel på detta område idag vad jag vet. :(

- Rouge Squadron till Game Cube tror jag ett heter, har inte spelat sjäv så jag vet inte hur det är.

- X-wing Aliance är ett gammal spel som jag aldrig spelade för det vägrade fungera på min dator. Har fått bra betyg och så, men som sagt väldigt utdaterat idag.

- Star Wars Galaxies. Man ska tydligen kunna flyga med rymdskepp (eller inom kort) i detta spel, men vet inte mycket om detta.

Sen så kände jag mig oerhört nördig då jag hittade mitt gamla lego för ett tag sedan. Skulle ge bort det till min systerson (han är bara 9 månader än så länge) och blev sugen på att kolla in lite saker på nätet som folk byggt av lego. Fanns ju sjukt mycket häftiga saker. Nästan så man själv vill bygga något haha! :p

Titta själv på de officiella sakerna man kan köpa:

http://shop.lego.com/product.asp?p=10030
ShyTrance
w00t :P Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock och
Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL Remix) finns på Fifa 05 :D :cool:
Vizay
nån som har koll på ett sjyst nytt F1 spel?
är det EA's grejer som gäller eller?

har ju en jefflans momo-ratt från logitech som inte kommer till användning spec. mycket.

har kört lite Richard burns rally men helvete, det är så detaljerat och svårt att man tappar spelnöjjet helt :/
ShyTrance
quote:
Originally posted by Vizay
nån som har koll på ett sjyst nytt F1 spel?
är det EA's grejer som gäller eller?

har ju en jefflans momo-ratt från logitech som inte kommer till användning spec. mycket.

har kört lite Richard burns rally men helvete, det är så detaljerat och svårt att man tappar spelnöjjet helt :/

min kusin är f1 nööööööörd
han brukar lira grand prix 4 :) så jag antar att d e bra :)
ScuL
GP serien är iaf bättre än EA's F1-spel..
Nyx
Nån som har koll på när Need for speed underground 2 och Grand theft auto - San Andreas släpps till PS2/PC?
ScuL
vill oxo ha GTA3/SA på PC

montana
jag brukar spela på emulator, och sen sims 1 (utan nåra extension packs) när jag orkar, och sen så rollercoaster tycoon 1 (utan extension packs), och sen typ andra gamla spel, det jag är mest misnöjd är att gta1 funkar så illa på min dator, jag har snabb dator med framerategrejen är för hög och det är pissjobbigt att spela och sen när man har på framelimit så är det för slött. och sen har vi transport tycoon 1 som inte heller funkar på xp på grund av nån grej i comporten, och jag gillar inte transport tycoon deluxe, men, hmm, vad gillar jag mer, jo juste, perfect dark på nintendo64 och så alla tony hawk spelen, och quake 1 är klockren också, och så andra gamla spel
Vizay
nyx: har för mig att nfs: underground 2 ska komma frammåt slutet av året, november-december skiftet typ :)

väntar med spänning på den titelt, freeride i stan kommer bli så maffigt i multiplayer :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement