|
Games! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
har hittat något vi alla kan spela
(tror jag iaf)
Multi Theft Auto! :D
Grand Theft Auto: Vice City i Multiplayer mode
Det finns tillräckligt med roliga saker för alla .. bil, motorcykel, vapen, osv :)
http://www.mtavc.com/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
har hittat något vi alla kan spela
(tror jag iaf)
Multi Theft Auto! :D
Grand Theft Auto: Vice City i Multiplayer mode
Det finns tillräckligt med roliga saker för alla .. bil, motorcykel, vapen, osv :)
http://www.mtavc.com/ |
Coolt... vi får styra upp nåt... I alla fall tills du kommer till Sverige så fixar jag en till dator här hemma som du kan köra på =) |
|
|
| ScuL |
| Bra då behöver jag inte ta med min tung prehistorisk-laptop från 2000 :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
På vilken server spelar du på och vilket nick? |
server 8, vizay & vizzi |
|
|
| Cloudburst |
Ok, startade en Troll Rouge på den servern. Cloudburst, lvl 5. :P
Hittar inte vart jag ska på ett quest. Ska hitta nån medalion i en grotta. Är inne i grottan, men där finns ju inget... störande är det.. :/ |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, startade en Troll Rouge på den servern. Cloudburst, lvl 5. :P
Hittar inte vart jag ska på ett quest. Ska hitta nån medalion i en grotta. Är inne i grottan, men där finns ju inget... störande är det.. :/ |
låter som att den ska droppa från en mob som inte är spawnad ännu, bara å hänga kvar en stund å kolla lite :) |
|
|
| keddo |
| men för i helvete sluta suktas |
|
|
| jofawe |
| hmm.. det låter ju kul med vice city .. GTA i multiplayer är ju störtkul.. satt man med i skolan på den gamla goda tiden ju.. haha |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by keddo
men för i helvete sluta suktas |
:D
du skulle bara se alla colla grejer ingame, kan posta lite screenshots snart bara för å jävlas ;)
[edit]
här kommer en liten screen
resten av screenshotsen finns HÄR
valde att inte lägga upp alla som bilder här för de kan va rätt segt för vissa att ladda ett par megabyte. :)
okej två som jag måste visa här pga. igenkänningsfaktorn från Warcraft 3 :D
Ancient protector
Ancient of war
 |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Vizay
:D
du skulle bara se alla colla grejer ingame, kan posta lite screenshots snart bara för å jävlas ;) |
:whip: :whip:
hehe, gör så. skullerom inte släppa mer platser dock?
edit: kolla min post count ! iiih va nördigt >:] |
|
|
| ShyTrance |
HALF LIFE 2 ÄGER! :eyes: :cool: :eyespop: :crazy:
så grymt bra :P |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
HALF LIFE 2 ÄGER! :eyes: :cool: :eyespop: :crazy:
så grymt bra :P |
En kille på jobbet hade installerat de idag och han har ändå ett sunkigt grafikkort... såg jävlgt najs ut !!! |
|
|
|
|