|
Games! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Spelar just nu:
Fable (Xbox)
Outrun 2 (Xbox)
Burnout 3 (Xbox)
Ser fram emot: Rollercoaster Tycoon 3 helt i 3D-grafik. Najs... |
|
|
| Kongo_kim |
| Football Manager 2005 Beta Demo |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Vizay
nyx: har för mig att nfs: underground 2 ska komma frammåt slutet av året, november-december skiftet typ :)
väntar med spänning på den titelt, freeride i stan kommer bli så maffigt i multiplayer :D |
ok, då vet jag..det lär bli fett! :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Nyx
ok, då vet jag..det lär bli fett! :) |
då utmanar jag dig redan nu! streetrace 1on1 så fort det är släppt, ait? ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Vizay
då utmanar jag dig redan nu! streetrace 1on1 så fort det är släppt, ait? ;) |
sure thing :D prepare to be owned :p |
|
|
| dbl |
| hade jag köpt nfs:U2 så hade jag ägt er båda lätt... men tyvärr så intresseras jag inte tillräckligt av bilspel för att köpa det... så tyvärr.. hehe ;) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by dbl
hade jag köpt nfs:U2 så hade jag ägt er båda lätt |
you wish :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
ohhh dbl blir kaxig :p
nyx finns inte en chans att du äger mig för du kommer ha så mycket vägdamm i ögonen när jag lämnat startlinjen så att du inte ens vet vart du är ;) |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Vizay
ohhh dbl blir kaxig :p
nyx finns inte en chans att du äger mig för du kommer ha så mycket vägdamm i ögonen när jag lämnat startlinjen så att du inte ens vet vart du är ;) |
wow, det där lät nästan som ett hot :toothless |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Vizay
nyx finns inte en chans att du äger mig för du kommer ha så mycket vägdamm i ögonen när jag lämnat startlinjen så att du inte ens vet vart du är ;) |
haha..vi får väl se.. :rolleyes: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Nyx
you wish :rolleyes: |
neeeee.. faktiskt inte... bara sanningen... den e lite hård ibland.. men sån e världen.. hehe ;) |
|
|
| Hauken |
Testa rollercoaster tycoon 3!
Man kan ha egen musik i sin park.. pumpar hardstyle i mina karuseller :)
Sen kan man åka sina egna bergochdal banor också, skoj som fan :)
Hela är inte släppt än men ett demo finns :) Finns en länk på www.fragzone.se |
|
|
|
|