|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Examens m'n zoon... Ma vanaf volgende examen vrij, so no worries ;)
edit: ma dan is't just Retro zeker, miljaar... :nervous: |
Retro trance kan nog de moeite zijn he, Proghead! :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:eyes: nobody listens? En ik maar mijn best doen om nieuwe trance te draaien! :( |
haaaaaaaahahahahaha, sorry hier moet ik gewoon ff mee lachen
nee jammer dat je onder de exames je 3 luisteraars kwijt bent
en kzal het nog maar eens zeggen, die ing topradio knn we hier in Noord-Limburg nie ontvangen, anders had ge ne luisteraar bij, sorry no can do
(nee aan die krappie internetradio doe ik niet)
ziet er trouwens wel lekker setje uit |
|
|
| dj Elof |
| :D hmmm misschien moet ik toch maar wat platte retro draaien? hahahaha grapje hoor. Just listen and see what happens I would say!:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:eyes: nobody listens? En ik maar mijn best doen om nieuwe trance te draaien! :( |
For your information:
1. Sommige mensen hebben nog steeds examens... grrrrrr :whip: ik dus ook!
2. Zoals Buoyant heeft aangehaald, no topradio in limburg...
3. Je hoeft nie te proberen altijd nieuwe plaatjes te draaien, nieuw betekent niet persé goed...
4. Zal de komende weken eens proberen te luisteren...
Zo goe? :D
edit: en mag ik dan een liedje requesten :p:p:p |
|
|
| Bertn |
ik vind topradio precies ni op mijn radio tuner??
EN ik ben naar shrek 2 gaan zien EN daarvoor ngo een stuk voetbal meegepikt EN daarvoor moest ik blokken voor mijn examens... |
|
|
| dj Ridou |
Hey Elof,
super goeie tracklist.
Ik ben niet zo voor Retro, maar daarna luister ik weer.
greetz |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Retro trance kan nog de moeite zijn he, Proghead! :p |
Hela hela, ne franke teut opzette ofwa... :D :p |
|
|
| dj Elof |
Tonight: Retro Night @ TopRadio!
Hier een klein voorsmaakje van welke nummers ik nu al geselecteerd heb om te draaien:
# Ransom - My dance
# Phantasia - Violet skies
# Aly Us - Follow me
# Carpe Diem 3 - Snake charmer
# Tranquil Voice - Acid India
# Cyborg - Their dream
# Luvspunge - Didn't I give you love
# DJ Hooligan - It's a dream song
# Carat Trax - Night & day
# Asphynx - Flashing
Geen 'platte' retro dus, maar de kwaliteit uit begin jaren '90. |
|
|
| Kelly* |
Elofke ... ik heb een vraag :D
Op Zillion Beach ... ergens in't begin ...hebde gij een zalige plaat gedraaid .... ge stond zelf (een heel klein beetje belachelijk) spontaan keihard mee te zingen en te springen ... welke plaats was da???
Die was bangelijk! In de lyrics kwam iets me Girl of my dreams ofzoiets??
Greetz
Kelly en Plukie ;) |
|
|
| djcresto |
kheb ook een vraag, hoe mix je met plastiek zeilen over je mixinstallatie :p :p
Tviel mij op dat er weinig trucks op city parade op regen voorzien waren, ook de zillion truck niet :p |
|
|
| dj Elof |
Merci hé!! :(
Als ik een plaat goed vind dan zing ik mee en spring ik mee. Dus 90% van de tijd zie je mij rond huppelen en dansen en roepen :D
Ik denk dat je Roadblock - About a girl bedoelt? |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by djcresto
kheb ook een vraag, hoe mix je met plastiek zeilen over je mixinstallatie :p :p
Tviel mij op dat er weinig trucks op city parade op regen voorzien waren, ook de zillion truck niet :p |
Och zwijg me daar van... :mad:
Eerst met t-shirts en handdoeken erover, dan met een stuk "gepikt" plastiek! En dan zou ik nog kwaliteit moet bieden en juist mixen. :p
Life of a dj sucks! :toothless |
|
|
|
|