|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Zehra
straks markus schulz special :D
avb - burned with desire (markus schulz rmx) = :eek: mah dies nog nie uit... :( komt mss op volgende coldharbour selections (me hoopt da heel fel!)
ge hebt zoveel keus van zn remixes om te draaien: under the sun, talk like a stranger, satellite, george hales - autumn falls :crazy:, ladyblue, by your side, ... als ge ene van deze draait ben ik al blij :toothless
en zn beste productie voor mij: markus schulz - you won't see me cry :eek: met de deepsky rmx... :) |
Eéntje uit uw lijst staat er alleszins bij!
Het eerste nummer dat ik wellicht zal draaien is een klassieker voor mij. Nog nooit de kans gehad om het in een club te draaien echter :(
/edit: pfff... al die knopjes hier op het mengpaneel, een mens vergist zich al eens. Soit, zo weten jullie dat ik het ben! :D
En gelukkig heb ik meer verstand van muziek dan van presenteren :happy2: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Eéntje uit uw lijst staat er alleszins bij!
Het eerste nummer dat ik wellicht zal draaien is een klassieker voor mij. Nog nooit de kans gehad om het in een club te draaien echter :(
/edit: pfff... al die knopjes hier op het mengpaneel, een mens vergist zich al eens. Soit, zo weten jullie dat ik het ben! :D
En gelukkig heb ik meer verstand van muziek dan van presenteren :happy2: |
ehehehe dj eloffffffffff in tha mix! :happy2: doe da nog eens... hehe :toothless
edit: smith & pledger - believe... :crazy:
mark norman rmx is ook VET! mah die komt nooit uit :( (staat wel op die in trance we trust cd die ze daar hebben gemixt) |
|
|
| dj Elof |
Smith & Pledger - Forever (Above & Beyond remix)
In de korte versie weliswaar.
Heb zonet trouwens tipje opgelicht van de Markus Schulz special! |
|
|
| Meltoz |
Telepopmusic :crazy: :crazy: Zalig jonge :happy2: :happy2: Mercie!!!
edit: of ben'k toch verkeerd :nervous: want heeft ook e lekkere Markus (break) re-edit gemaakt van Breathing :crazy: |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Telepopmusic :crazy: :crazy: Zalig jonge :happy2: :happy2: Mercie!!! |
Hahahaha... ik wist het dat jullie het zouden raden! Zo'n nummer!!!! Ik vond het origineel al bangelijk. :stongue: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahahaha... ik wist het dat jullie het zouden raden! Zo'n nummer jong. Ik vond het origineel al bangelijk. :stongue: |
:happy2: onderschat ons nie eh :p |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahahaha... ik wist het dat jullie het zouden raden! Zo'n nummer!!!! Ik vond het origineel al bangelijk. :stongue: |
Ben enorm blij dat'k'em ok in m'n platenbakske steke heb :D Kijk vol verlange uit naar de Markus Schulz speciaal :) Misschien is meer de maandag afstemme op topradio ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
:happy2: onderschat ons nie eh :p |
Onderschat vooral haar ni, 200% Trance is die meid en die energie :eek:, tja van waar haal je die eigenlijk Zehra, straffe boel :eyespop: :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Onderschat vooral haar ni, 200% Trance is die meid en die energie :eek:, tja van waar haal je die eigenlijk Zehra, straffe boel :eyespop: :) |
it's just the music baby :) |
|
|
| Zehra |
| markus is uit duitsland elof en woont momenteel in miami ;) hij is dus geen nederlander ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
it's just the music baby :) |
Zo moet ie girl :D |
|
|
| dj Elof |
| Lap, ik en mijn grote mond weeral... nou ja, wie weet heb ik momenteel maar 2 luisteraars *grin* |
|
|
|
|