|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ja he, ik wist dat Miss Ann een godin was :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ I still don't like it, doet me veel te veel aan Traffic denken...:nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ja he, ik wist dat Miss Ann een godin was :toothless |
Waar blijft het 'Miss Ann Appreciaton topic'? :rolleyes: :p |
|
|
| Bubba |
| quote: | Originally posted by TOR
ik kan het best geloven dat die Airwave vs. Miss Ann een bom is in de clubs.. wat een drive, wat een synths :eyes: :eyes: |
Is echt wel een nummer om lekker op te gaan ... echt wel ...:eyespop:
Maar er volgt nog meer van dat lekkers |
|
|
| Pumaz |
| Plus ultraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :eyes: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyes: :p :p :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bubba
Maar er volgt nog meer van dat lekkers |
Plus Ultra bijvoorbeeld :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Your 8 minutes of fame! :D |
|
|
| djcresto |
| op het goede moment ingeschakeld :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dit is eigenlijk wel een mijlpijl voor het Beta-forum..."ons" anthem gespeeld op de nationale radio...:eyes: :eyespop: :crazy: :tongue3 |
|
|
| dj Elof |
| Tor, Pumaz, ik moet zeggen dat ik vind dat er potentieel zit in deze track! Zeker de dolfijn geluiden... en dan de break... hmmmmmm... trance zoals het moet zijn. De aggressieve synth zou ik persoonlijk iets anders gedaan hebben. |
|
|
| djcresto |
| *loopt om zen beta t-shirt, doet het aan en begint te springen in de lucht*:D :happy2: :happy2: :happy2: :crazy: :crazy: |
|
|
| lievez |
volges mij is da zo 99% airwave die al het werk erin gepompt heeft :p
wa word het nu? prog en hoerah Miss Ann ? Nieuwe trend ofzo ? :p |
|
|
|
|