|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Taurus :crazy: :crazy: |
dacht dat je hem maar teleurstellend vond live op AiB ;) |
|
|
| Zehra |
| :) dunno... don't really like this... :) too repetitive... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dacht dat je hem maar teleurstellend vond live op AiB ;) |
kan best aan het geluidssysteem hebben gelegen... op de radio klinkt het nog steeds vet :) |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Zehra
...too repetitive... |
das wel juist .. zo een nummer duurt dan ook geen 9 min .. denk ik.
kvind wel tof en das zo een deuntje dat blijft beetje hangen... kdenk dak da morgen nog kan broebelen (= iets tussen fluiten, babbelen en neuriën) opt werk |
|
|
| Eagle` |
| dieen cirque de soleil ist toch oek ni zenne :o |
|
|
| dj Elof |
| Jawel! Die chinese klanken maken het echt af voor mij. I like this song very much. En de drive die er weer inzit... pffieuw... |
|
|
| FredNova |
| ja, zonder twijfel dikke hit |
|
|
| TOR |
| heerlijk plaatje idd. veel beter dan dat album van de Olympics |
|
|
| Zehra |
don't like this too... :o sorry...
kwas ff ondertss elof's forum aant volspammen... :D |
|
|
| JediD4M |
| ^kdenk dat die zelfs in bepaalde groove-clubs best kan gedraait worden. |
|
|
| dj Elof |
| Weet je wat het is... als je het de eerste keren in een club gaat horen ga je zeggen "wooooow", maar na enkele weken/maanden ben je die klanken vlug beu gehoord. Ik heb dat nu (spijtig genoeg) met topnummers zoals Mylo - Drop the pressure, Trancescape - Producelast, zelfs mijn all time favorite Southside Spinners - Luvstruck :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dieen cirque de soleil ist toch oek ni zenne :o |
Het smeekt om een lekker tribal Filterheadz rework! :crazy: |
|
|
|
|