|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
die vind ik nog veel beter zelfs
perfect gewoon. die plaat heeft alles.. energie, emotie, warm geluid, enz. beter dan dit krijg je melodic trance niet! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| FUSyke |
ID van de eerste track? I love this:tongue3
>>> Yoshimoto - Du what u du (Trentemoller remix) |
|
|
| dj Elof |
Bijna vergeten dat deze thread ook nog bestond!
Keep that name in mind: Yoshimito!! |
|
|
| Aurélie |
| Tuurlijk bestaat de thread nog. Tis niet omdat we niks posten dat we niet meer luisteren he Elof. Deze had ik al héél lang niet meer gehoord trouwens :) |
|
|
| dj Elof |
| Miss Aurélie... you are hier :D |
|
|
| FUSyke |
| Ik zou zo graag op 15/01 naar Kokorico komen om nog eens een echte Trance-set van je te horen maar ik kan niet door die domme examens:whip: :mad: Door Save Me te horen krijg ik alleen nog maar meer goesting:sadgreen: |
|
|
| Aurélie |
| Of course , wat had je anders verwacht ;) ? |
|
|
| dj Elof |
| Fusyke, ik ga een mengeling brengen van commerciële trance, zoals Three Drives - Greece 2000 (dj Shog remix), maar ook de betere kwaliteitstrance zoals Ernesto vs Bastian - Darkside of the moon. Ik heb gisteren al een selectie gemaakt van wat ik zeker ga draaien. :tongue3 |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb je al veel aan het werk gezien op retro-avonden of in de Sotto's maar nog maar 1 keer wanneer je een lekker trance-setje gaf; dat was op AIB. Wat ga je draaien op X-TAVAGANTA 04/02/05? à la Celebration of mag je jouw zin doen? |
|
|
| dj Elof |
| Beetje hard trance in mijn show: Mark Sherry - Tubular bells (bells of steel remake). |
|
|
| FUSyke |
| ROOOOOOOOOOOOOOOOOCKER!!!!!!!:D Hopelijk wordt ie goed:) |
|
|
|
|