|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
AIB outdoor is ook e mogelijkheid :) |
ja maar da zal nie zolang zijn eh
maar op aib outdoor sta ik er zeker, heb nu er al verschillende dingen voor afgezegd |
|
|
| pooley |
| Zeg Elof, hoeveel vraagde gij per 1.5u of 2u draaien? |
|
|
| dj Elof |
Ik vrees dat je in Sotto's beetje ontgoocheld zou zijn. Het concept is 'commercieel'. DJ-en is voor mij ondertussen een beroep geworden. Dus moet ik ervoor zorgen dat ik mijn boterham verdien. Daarom dat ik zeg dat ik 'breed' kan gaan als het moet.
Opgelet, begrijp me niet verkeerd, ik vind het mega om te draaien in Sotto's, maar ik denk dat jullie trance liefhebbers niet echt aan jullie trekken zullen komen. Er wordt meer op 'hitjes' gemikt dan op quality trance. Vorige week waren de toppers: Spandox - To the club, California Dreaming, Anonymous - Stop, wake up, dj Furax, Trancescape, Jordan & Baker. Het commerciëlere genre dus. Mijn collega Stefaan is opgedragen om zelfs nóg commerciëler te gaan en op topuur worden er zelfs 2 r'n'b platen opgelegd. Ik ben dan eventjes gaan plassen of zo :rolleyes:
Maar deze formule werkt! Meer dan 3.000 mensen zijn er geweest (en dat op een vrijdag én verlof):
 |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by pooley
Zeg Elof, hoeveel vraagde gij per 1.5u of 2u draaien? |
:D ga je mij boeken? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik vrees dat je in Sotto's beetje ontgoocheld zou zijn. Het concept is 'commercieel'. DJ-en is voor mij ondertussen een beroep geworden. Dus moet ik ervoor zorgen dat ik mijn boterham verdien. Daarom dat ik zeg dat ik 'breed' kan gaan als het moet.
Opgelet, begrijp me niet verkeerd, ik vind het mega om te draaien in Sotto's, maar ik denk dat jullie trance liefhebbers niet echt aan jullie trekken zullen komen. Er wordt meer op 'hitjes' gemikt dan op quality trance. Vorige week waren de toppers: Spandox - To the club, California Dreaming, Anonymous - Stop, wake up, dj Furax, Trancescape, Jordan & Baker. Het commerciëlere genre dus. Mijn collega Stefaan is opgedragen om zelfs nóg commerciëler te gaan en op topuur worden er zelfs 2 r'n'b platen opgelegd. Ik ben dan eventjes gaan plassen of zo :rolleyes:
Maar deze formule werkt! Meer dan 3.000 mensen zijn er geweest (en dat op een vrijdag én verlof):
|
tis dus op celebration night da ge draait :D
tja ontgoocheld, van in sotto's zijn we nie veel gewoon. Timo die draait soms nog redelijk goed. Maar die andere gaat idd altijd commercieel. |
|
|
| dj Elof |
6 maand geleden werd mij gevraagd of ik wilde meewerken aan een nieuw concept in Sotto's: elke laatste vrijdag van de maand Celebration party. Doel van de avond: 'giving everybody a good time' met een beperkt aantal middelen (geen dansers, geen gadgets).
Vanaf de eerste maand was het vollebak, meer dan 2.500 clubbers. Met als hoogtepunt op vrijdag 25 juni, 4.500 party people!
Ik werd gevraagd om toch een iets andere stijl dan de zaterdag te hanteren. Aangezien ik een brede muziekkennis heb (of toch pretendeer te hebben :toothless ) leek het interessant om aan deze formule mee te werken.
Ondertussen blijkt het een waar succesverhaal te zijn. Ik pas me wat aan, het publiek past zich wat aan en zo lukt het wel. Tijdens de warming up uren (22u - 24u) draai ik meestal goeie trance, zoals hier op het forum. Vanaf middernacht worden de BPM's opgetrokken en worden de commerciële hits boven gehaald. Ook veel retro trance zit in mijn sets. En Stefaan brengt een paar super commerciële platen, ook 2 R'n'B en wat stevige retro ("gimme a white line"-achtige toestanden).
En het werkt! :tongue3 |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by djcresto
Timo die draait soms nog redelijk goed. Maar die andere gaat idd altijd commercieel. |
Timo, is sinds kort geen resident meer dacht ik ...
Het vaste Sotto's publiek houd nu eenmaal van de 'hitjes' en
daar speelt B-Dazzled (Stefaan) goed op in... euhm die R&B platen dat wist ik nog niet.
Anyway ik denk dat Elof op AIB Outdoor & Celebration @ Sotto's 2 verschillende sets (zullen) zijn, denk ik hé.
Ah ja ..ik heb begin vant jaar den Elof is willen booken voor een party maar hij kon niet (reeds gebookt).. dat was voor 2 uren *** euro .. ;) kan ondertussen verandert zijn :sadgreen: |
|
|
| dj Elof |
T-MO is inderdaad geen resident meer in Sotto's, maar laat ons niet te ver afwijken van deze thread ;)
Ik ben nog altijd resident voor:
Atmoz - club & groove
Zillion - uplifting trance & retro trance
Sotto's - commercial trance, groove & club
En sinds een paar weken ook guest in BBC.
Op TopRadio draai ik 100% mijn ding, maar deze nummers reflecteren zich gedeeltelijk in mijn sets in discotheken. Ik denk dat de trance addict'ers hier het beste hun gading gaan vinden op Antwerp Is Burning. Daar ga ik echt nieuwe trance kunnen draaien! :stongue:
P.S. En wie mij echt eens wil zien 'stuiken' moet naar de Retro Arena afkomen op 15/08. Er is mij gevraagd om retro te draaien, maar meer boenk-retro! Heb ik nog nooit gedaan, dus weer een ervaring rijker (*oefent nu elke dag met "gimme a white line" & "dominator" :crazy: ) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:D ga je mij boeken? |
Wij zoeken altijd dj's voor onze fuif en ja eens vragen kan geen kwaad.
Verleden keer hadden we Sven Lanvin, nu eens bij u polsen he :-)
Der gingen bij ons namen rond van Jan/Jean/Wout van Illusion ma nu da gij hier zit kan ik het u ook zo vragen he :) |
|
|
| dj Elof |
| Ik durf niet komen hoor... ik ken dat, ik kei zenuwachtig en jullie op mijn vingers staan kijken... en dan nog proberen mixen. :gsmile: |
|
|
| pooley |
Tis niet de beta fuif he :)
Gewoon informatief ! |
|
|
| dj Elof |
It's summer time, dus ook wat zomerse muziek. Oftewel: wat cheesier! :D
Beatheadz - Razzia -> hard trance, maar super grappig!
Capella - U got 2 let the music -> new remix by dj Shog
Shane 54 - Vampire (vocal club mix) -> wow!
Jan Vayne - Heaven's air -> I can already smell the 'perfume' ;)
Petibonum - Once upon a time -> 'rediscovered' in my record case!
Lost Lynx - Spaceballs -> either you love it or you hate it
Tot vanavond! 20u - 22u, TopRadio |
|
|
|
|