|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 90)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| Ik denk dat dat het belangrijkste is dat je je best doet en varieert hoor ;) . Btw ik kan niet inloggen op je site sinds een tijdje :conf: |
|
|
| FUSyke |
| Ik kijk al uit naar die Cosmic Gate:) |
|
|
| dj Elof |
Aurélie: niet inloggen? je bent de eerste die dat probleem heeft. Misschien eens clearn van uw cookies en cache?
Fusyke: het is een bom van een remix. Lekker hard, maar ik vind dat flanger effect van de beat zo leuk gedaan. "I feel... wonderful" en gaan!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik kijk al uit naar die Cosmic Gate:) |
Armin @ Trance Energy :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Fusyke: het is een bom van een remix. Lekker hard, maar ik vind dat flanger effect van de beat zo leuk gedaan. "I feel... wonderful" en gaan!!! |
is dat dezelfde die Tiësto gedraait heeft op Damsquare ? |
|
|
| dj Elof |
| Dat weet ik niet... dit is de whitelabel of bootleg die ik heb. Op de achterkant staat een AM 2 PM remix of zoiets. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
is dat dezelfde die Tiësto gedraait heeft op Damsquare ? |
kdenk het wel |
|
|
| TOR |
| Luuuuuuuuuucid :gsmile: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
# Seraque - Gravity (original mix)
|
aaaaaaaaah eindelijk nog es een echt anthem. dat missen we veel te veel vandaag de dag.. heerlijk nummertje :crazy: :crazy: |
|
|
| Aurélie |
| die cosmic gate is wel dancefloormaterial :cool: |
|
|
| dj Elof |
| Yups! Trouwens, als je bepaalde nummers goed vindt in mijn show vandaag... check out my new mix! On-line te beluisteren op de frontpage van mijn website. |
|
|
|
|