|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
Een nieuwe week, some new tunes!
Deze avond in de show:
# Zolex - Invisible (Tofke remix) -> new promo!
# Absolute - New horizons (AIB 2004 theme) -> only on limited CD-R promo!
# Filterheadz - Yimanya -> very hard to find!
# Sensation - The anthem 2004
# B4 - Onde -> new Banshee promo!
De volledige tracklisting volgt later. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Absolute - New horizons (AIB 2004 theme) -> only on limited CD-R promo!
# Filterheadz - Yimanya -> very hard to find! |
Sooooo not true :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Sooooo not true :p | :D :D :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by dj Elof
# B4 - Onde -> new Banshee promo! |
L-Vee? |
|
|
| Pumaz |
| Ja, Kevin had een sample ergens gepost dacht ik :) |
|
|
| pooley |
ne whorizons ligt toch in de winkel nu nee?
of was dat voor volgende week?
op ASOT dacht ik |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by pooley
ne whorizons ligt toch in de winkel nu nee?
of was dat voor volgende week?
op ASOT dacht ik |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Daarna nog naar de Music Gallery geweest voor wa nieuwere platen en't volgende meegenomen (gekocht uiteraard :rolleyes: ):
Peter Martin presents Anthanasia - Perfect Wave [Electronic Elements]
Een plaat waar'k al ff verliefd op geworden was en dus ben'k blij dat hij eindelijk gereleasd werd :crazy: Dag kon ni meer stuk, ma toen zag ik de volgende plaat...
Absolute - New Horizon (AIB Anthem) [A State of Trance]
tja m'n dag moest wel geslaagd zijn denk'k door deze 2 platen :D Kippenvel krijg'k hier van :eyes: :crazy: :crazy: :eyes:
|
Promo... Ik denk't toch ni zene :rolleyes: |
|
|
| dj Elof |
| Promo, release, no idea! Ik heb 'm op CD-R gekregen vorige week, dus vanavond zit 'm in de show... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Zehra
dream machine ging normaal in mei uitkomen :( die gaat dus uitkomen met een fairlight distriction rmx eh ;) |
Net geinformeerd bij iemand die ik ken via msn en bij Black-Hole werkt:
Over 2 a 3 weken in de stores. Release was uitgesteld (ze willen hem echt in de zomer pas verkopen en drukken van de platen is vorige week afgerond :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Net geinformeerd bij iemand die ik ken via msn en bij Black-Hole werkt:
Over 2 a 3 weken in de stores. Release was uitgesteld (ze willen hem echt in de zomer pas verkopen en drukken van de platen is vorige week afgerond :) |
Das MOOI :D Worden het 2 aparte vinyls of alles tesamen, want het zijn vier remixen in't totaal...? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Das MOOI :D Worden het 2 aparte vinyls of alles tesamen, want het zijn vier remixen in't totaal...? |
Original, Cheesy Vocal, Marco V & Estuera. Volgens mij een enkelaar :) Ik zal het van de week nogmaals vragen, hij is nu offline ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Original, Cheesy Vocal, Marco V & Estuera. Volgens mij een enkelaar :) Ik zal het van de week nogmaals vragen, hij is nu offline ;) |
Mercie :) ;) |
|
|
|
|