|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
| Op AIB geen retro hé! Alhoewel... je brengt me op een idee... :tongue3 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Op AIB geen retro hé! Alhoewel... je brengt me op een idee... :tongue3 |
een duvelke als ge dragostea din tei draait ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Op AIB geen retro hé! Alhoewel... je brengt me op een idee... :tongue3 |
Pinnochio - Pinnochio (of het ook geschreven werd :D ) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Voor sommigen is dit geen echte retro, voor mij wel! Dit zijn nummers uit 1994 - 1998. Toen ik At The Villa, Carat en Extreme leerde kennen... |
kzou veel platen eerder klasseren onder classic trance ipv retro. Maarja de term doet er toch nie toe zolang het goe klinkt :D |
|
|
| dj Elof |
| Freestylers - Push up! dat wordt mijn openingsplaat *hahahahhaa* |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Damn der is precies wel een gat in mijn cultuur.:eek:
Hoewel die "We Move Like Shadows", de titel herken ik, maar de projectnaam niet, kan het zijn dat die titel ook door een andere producer is gebruikt geweest? |
die we move like shadows is geproducet door niemand minder dan onze goeie vriend johaaaaaaaaan... GIELEN!!:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Op AIB geen retro hé! Alhoewel... je brengt me op een idee... :tongue3 |
M.I.K.E. of L-Vee classics zijn misschien retro, maar ze zetten de dansvloer gegarandeerd in vuur en vlam! ;) :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
die we move like shadows is geproducet door niemand minder dan onze goeie vriend johaaaaaaaaan... GIELEN!!:D |
Ik dacht het al, Gielen mijn maatje :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
M.I.K.E. of L-Vee classics zijn misschien retro, maar ze zetten de dansvloer gegarandeerd in vuur en vlam! ;) :D |
als ze op het juiste moment komen.
ik weet nog dat Bostoen vorig jaar Carte Blanche draaide toen het nog geen elf uur was.. wtf was that all about.
sorry to say, maar het is opwarming hé.. de avond wat opbouwen, de mensen in de sfeer brengen. Carte Blanche was veel te vroeg, ik was nog te veel bij bewustzijn (figuurlijk!) om het te appreciëren.
voordeel voor Elof is dat hij tot 24u kan draaien, dus naar het einde toe kun je al wat krachtiger gaan spelen.. maar al de ene classic na de andere voelt raar aan voor mij. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
sorry to say, maar het is opwarming hé.. de avond wat opbouwen, de mensen in de sfeer brengen. Carte Blanche was veel te vroeg, ik was nog te veel bij bewustzijn (figuurlijk!) om het te
appreciëren. |
oooh spijtig had al mijn knuppel klaar gezet voor de zaterdag :D
Veel hangt ook af van het soort publiek, wat ervoor gedraaid werd en wat de algemene sfeer is.
DJ's zoals Warmduscher vliegen er vaak meteen in met een plaat waarmee je het volk direct zot krijgt (gewoonlijk wel eerder opzweepende nummers dan uplifting..type nummer dat klein en fijn begint en halverwege ineens lostbarst en lang alle kanten begint te freaken) |
|
|
| dj Elof |
DJ Elof in the mix @ TopRadio (06/09/2004)
1st hour
# Ronski Speed - E.O.S. (Re:Locate rocks the boat mix)
#Van Der Karsten - C.R.Y.
# Svenson - Inside outside (original)
# Active Sight - Tears of joy (original)
# Tranquility Base - No one on earth (Gabriel & Dresden mix)
# Aida - Far & away (Agnelli & Nelson remix)
# Thorn feat. Suzi - Made in heaven (Quadrosonic mix)
# Menno De Jong - Guanxi (Super 8 remix)
2nd hour
# DJ Tatana - Elements of culture (original)
# Yamakasi - In my mind (original)
# Push - Imagine (original)
# Signum - The timelord (original)
# Sean Walsch - Time lapse
# Rah - Pole position (Airbase remix)
# Li-Kwan - Point zero 2004 (Matt Darey remix)
# Absolute - New horizon (original)
# Mirco De Govia - Volle sterner (original)
# Bas Van Veen - Total recall (original)
# Whiteroom - Whiteroom (original) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hola, Imagine in de mix, dat is redelijk verrassend, to say the least! :) |
|
|
|
|