|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 88)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Enya is zooooo zalig... bestaan er eigenlijk trance remixes van?? |
was saltwater niet gewoon een sample van enya??? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
was saltwater niet gewoon een sample van enya??? |
Van Clannad als ik mij niet vergis :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Van Clannad als ik mij niet vergis :) |
Het is in ieder geval Moire Brennan van Clanned die de vocals doet... maar of het een originele Clannad track is die gesampled is of ze de vocals heeft geschreven en gezongen voor Nick Bracegirdle, dat zou ik absoluut niet weten :conf: |
|
|
| Pumaz |
| Origineel noemt "Theme from Harry's game" en is van Clannad, net gelezen op NLTA :D |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Pumaz
:eek: :eyes: :eyespop:
Ik ben echt onder de indruk, het is niet elke dag dat je iemand tegenkomt die zelfs weet wat een tabla is :D
Je moet zeker ook Indische muziek eens checken, ga je ook goed vinden ;) |
Het genoegen is wederzijds :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Het genoegen is wederzijds :D |
:o :clown: :p |
|
|
| dj Elof |
Een nieuwe week, een nieuwe show, met een kick-off van volgende nummers:
# Synergy - Hello strings (original mix)
# Ava Mea - In the end (original mix)
# Morgans Wave - Morgans wave (original mix) |
|
|
| Pumaz |
| All I can do is cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D |
|
|
| Aurélie |
Tis weer van da : ik hoor JLo :whip:
edit : probleem opgelost
Btw Elof ik vind de show nogal platjes vandaag of ben jij het niet :conf: ? |
|
|
| dj Elof |
| Er komt niet zoveel nieuwe trance uit hé. Ik moet elke week echt wel enorm ziften in de muziek die op mij afkomt. Het is niet eenvoudig om er de goeie nummers uit te halen. Maar 'k blijf mijn best doen... daarom dat ik ook beetje afwissel in de weken, soms wat harder, soms wat zachter. En nu blijkbaar ook soms wat cheesy'ier. But in Belgium they only love cheese! :D |
|
|
| FredNova |
schimmelkaas bedoelt ge? want hoe ouder, hoe liever... *sad*
(ik heb liever jonge Hollandse) :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ongeschimmelde oude doet et em bij mij dikwijls toch ook nog
ieder zijn ding zeker :p |
|
|
|
|