|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| lol, weer reclame op het perfecte moment :p |
|
|
| dj Elof |
| De computer... ik sjot er tegen, maar af en doe blokkeert hij dan wel eens:D |
|
|
| Kaidreas |
| achzo??? en wat voor ene is de??? Pentium crappy? |
|
|
| dj Elof |
Geen idee van de computer!
Precies ingewikkeld tegenwoordig nu ook iedereen de weg naar mijn eigen site & forum gevonden heeft. :p |
|
|
| Pumaz |
| Argh weer reclame :whip: |
|
|
| TOR |
| CRE88888888888888 !!!!!!!!!!! |
|
|
| dj Elof |
Bedankt om terug te luisteren! Hierbij de complete tracklist:
DJ ELOF IN THE MIX @ TOPRADIO (25/10/2004)
1st hour
# Vercetti - Skimmer (original mix)
# Kuffdam & Plant - Summer dream (Slusnik Luna remix)
# Lingen & Moore - Passion (Robert Nickson club mix)
# Mike Shiver presents Elevation - Hurricane (vocal mix)
# Perry O'Neil - Arise (original mix)
# Quivver - These are the days (original mix)
# Markus Schulz presents Elevation - Largo (original mix)
2nd hour
# Halycon - Watermark (original mix)
# Signum - The timelord (Signum's spectral balance remix)
# JaseFOS - Do what you want (Max Graham third street remix)
# Haak - Frenzy (original mix)
# The Thrillseekers - Synaesthia 2004 (club mix)
#Audioholics - External key (original)
# Will Holland - Magicka (2004 reworks)
# Super8 - Cre8 (original mix)
# Vadim Zhukov - Silverstar (original) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Astemblieft zie... 2,5% naar beneden getrokken! |
Damn, da was een beetje te veel van het goede...we hadden hier allebei iets van "WTF? :nervous: " :p
Voor de rest wel een leuke show, veel lekkere plaatjes! :) |
|
|
| Zehra |
Kai, kvind de infusion mix ook leuker! :D
leuke show. reclame was af en toe irritant... voor de rest der echt van genoten... tot volgende maandag! :disbelief |
|
|
| Kaidreas |
^jaaaaaaaaaaa eindelijk nog eens iemand, Zehra de vrouw van men hart :D... jasper... hou ze maar goed bij want straks wordt ik er nog verliefd op :D
fratske e :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^jaaaaaaaaaaa eindelijk nog eens iemand, Zehra de vrouw van men hart :D |
Daar zijt ge 3 maanden te laat mee Dries!! :p
Enneuh, wees gerust hoor, ik hou ze goed bij, zo'n schat alaat ik ni lopen! ;) |
|
|
|
|