|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En Ferry op aib? En wij maar zoeken wie de 5de dj ging zijn;) :p :D hihi |
net beginnen te luisteren.. ik heb iets gemist? :conf: |
|
|
| FUSyke |
Een paar leuke plaatjes gemist waar onder SFX van M.I.K.E. Voor de rest hebt ge niets gemist. Elof had gewoon gezegd dat hij op aib met grootheden draait zoals Ferry. hij is blijkbaar nog niet op de hoogte dat Ferry niet komt. Voor de rest tasten we nog in het duister.
Weet er iemand de titel van het vorige liedje. Komt me zeer bekend voor maar kan geen titels onthouden:) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Een paar leuke plaatjes gemist waar onder SFX van M.I.K.E. Voor de rest hebt ge niets gemist. Elof had gewoon gezegd dat hij op aib met grootheden draait zoals Ferry. hij is blijkbaar nog niet op de hoogte dat Ferry niet komt. Voor de rest tasten we nog in het duister.
Weet er iemand de titel dit liedje en het vorige. Komt me zeer bekend voor maar kan geen titels onthouden:) |
dit is born slippy... ydr rmx :) |
|
|
| FUSyke |
| Thx, ik herkende het juist aan de tonen toen ik op "submit reply" klikte:) En weet je het vorige nog;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Thx, ik herkende het juist aan de tonen toen ik op "submit reply" klikte:) En weet je het vorige nog;) |
die kwam me ook wel bekend voor mah weet het niet, sorry :) |
|
|
| Zehra |
I was somewhereeeeeeeeeeeeeee
Thinking something...
Feeling someoneeeeeeeeeee elseeeeeeeeeeeeeeeee...
:D nie 'somewhere' mah toch ff meezingen eh :p |
|
|
| FUSyke |
| Elevation - Clear Blue:crazy: een van mijn favokes:crazy: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Elof had gewoon gezegd dat hij op aib met grootheden draait zoals Ferry. hij is blijkbaar nog niet op de hoogte dat Ferry niet komt. Voor de rest tasten we nog in het duister.
|
lol, toen ik uw post las dacht ik dat Ferry mss zijn booking in de VS had afgezegd en toch naar België kwam....
another desillusion.. :o |
|
|
| FUSyke |
| Ik had er ook ff aangedacht:) Mss komt hij toch en zegt aib daarom niks;) en zitten wij hier gelijk zotten naar elke dj te raden die zou kunnen komen:p da zou schone zijn:) |
|
|
| FUSyke |
| @Elof: In welke discotheek is die toekomstige trance-avond? Kunt ge er ons niet wat meer info over vertellen?:) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TOR
Synaesthesia :crazy: |
Zalig lieke om mee te gaan slapen... |
|
|
|
|