|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heb me geregistreerd :) |
idem |
|
|
| dj Elof |
| Bedankt om te registreren... ik moet nog een nieuwe lay-out versieren en dan komt de info wel vanzelf ;) |
|
|
| Pumaz |
| Zeg Elof, TOR en ik hebben een tijd geleden een trance track gemaakt, het 'Anthem' van deze forum, is er een manier om die aan u te geven? |
|
|
| dj Elof |
Jazeker, rippen in goeie kwaliteit (320 kbps liefst, of MINSTENS 192 kbps, maar dan wel strict minimum). Uploaden naar een private server, mij e-mailen ([email protected]) en dan down ik 'm wel even.
Puur uit zakelijke belangen uiteraard :o |
|
|
| TOR |
| de Icone remix dan uiteraard, het origineel lijkt nergens naar (tenzij het geremasterd wordt) :o :D |
|
|
| dj Elof |
| If it is good music, I will spin it! |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
If it is good music, I will spin it! |
It IS good music ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Ik vind het zelfs een vette trance-plaat, en het gebeurt de laatste tijd maar héél zelden dat ik een trance-plaat vet vind! Dus dat zegt genoeg zou ik denken...;) |
|
|
| eieregooie |
http://www.e-love.be/phpBB2/index.php
:p |
|
|
| JediD4M |
| Heb me ook geregistreerd, ah das wel cool dat Elof misschien het Anthem zou draaien... |
|
|
| TOR |
oh dear, enkel low stream available vandaag
32kbps :nervous: :nervous: |
|
|
|
|