|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
nou ja, wie weet heb ik momenteel maar 2 luisteraars *grin* |
3 ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Lap, ik en mijn grote mond weeral... nou ja, wie weet heb ik momenteel maar 2 luisteraars *grin* |
Zou U sources toch nog is goe checken zene ;) Anders vraag je't maar aan Zehra, ne kleine trance encyclopedie :D
Mmm... die vocals :crazy: :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
3 ;) |
Voila se en ondertussen al 4 :D
edit: hela Fred, zomaar editen ;) :D :p |
|
|
| Zehra |
| :crazy: ZALIG! :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| Dominica, rrrrrr :crazy: :crazy: Coldharbour!!!! |
|
|
| Zehra |
| talk like a stranger!!!!! :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| He he :D chance da'k tenminste begrijp wa die dingskes zijn ;) btw De Mark Otten remix van Largo vind ik absoluut ook een geslaagde combinatie, misschien iets voor volgende week :) ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Lekker schijffie! :crazy:
Edit: Wel lekker schaamteloos geluidjes uit Holden & Thompson - Nothing gepikt, maar kom, nog steeds een lekker schijffie! :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
He he :D chance da'k tenminste begrijp wa die dingskes zijn ;) btw De Mark Otten remix van Largo vind ik absoluut ook een geslaagde combinatie, misschien iets voor volgende week :) ? |
mark otten special mss?! :toothless
ehhehe the paparazzi heeft fotos genomen van hem ;) (me dus, volgens hem zelf) mah hij heeft een nieuwe look eh... zal dalijk pix posten :toothless... mn IE doet wa raar :nervous: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
mark otten special mss?! :toothless
ehhehe the paparazzi heeft fotos genomen van hem ;) (me dus, volgens hem zelf) mah hij heeft een nieuwe look eh... zal dalijk pix posten :toothless... mn IE doet wa raar :nervous: |
Diene van mij hier ok zene.. :nervous: Pix plz :D Ahwel da vin'k nu echt is e goe gedacht se, ne Mark Otten Special, Elof, wa peins der van ;) ? |
|
|
|
|