return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 5)
View this Thread in Original format
dj Elof
Lees eens goed: "gekregen CD-R". Ik kopieer die dingen niet of zet ze zeker niet on-line op Internet. Plus, als ik zo van die zaken krijg probeer ik altijd de originele vinyl te kopen. De enige die ik momenteel ontbreek is "Marco V - The world of God". Dat is nu eens een keigoed nummer dat ik gevonden heb ( ;) ) en waar ik de originele vinyl maar niet pakken krijg. Op Frequence 2004 heb ik het nummer stiekem gedraaid :D

Maar 'k denk dat SABAM daar niet wakker van ligt hoor. Als je mijn factuurtjes van vinyl en CD's eens moest zien :eyes:
Er zijn anderen die veeeeeel ergere dingen doen.

Kortom: als ik dingen 'krijg' zal ik het niet nalaten om deze te beluisteren en indien goed zelfs gebruiken. Maar ik kopieer ze zeker niet of verspreid deze op geen enkele manier.
Amaai, straks krijg ik nog een aureooltje boven mijn hoofd! :stongue:
Meltoz
quote:
Originally posted by dj Elof
Lees eens goed: "gekregen CD-R". Ik kopieer die dingen niet of zet ze zeker niet on-line op Internet. Plus, als ik zo van die zaken krijg probeer ik altijd de originele vinyl te kopen. De enige die ik momenteel ontbreek is "Marco V - The world of God". Dat is nu eens een keigoed nummer dat ik gevonden heb ( ;) ) en waar ik de originele vinyl maar niet pakken krijg. Op Frequence 2004 heb ik het nummer stiekem gedraaid :D

Maar 'k denk dat SABAM daar niet wakker van ligt hoor. Als je mijn factuurtjes van vinyl en CD's eens moest zien :eyes:
Er zijn anderen die veeeeeel ergere dingen doen.

Kortom: als ik dingen 'krijg' zal ik het niet nalaten om deze te beluisteren en indien goed zelfs gebruiken. Maar ik kopieer ze zeker niet of verspreid deze op geen enkele manier.
Amaai, straks krijg ik nog een aureooltje boven mijn hoofd! :stongue:


Voila, zo moet ie, da is e antwoord :D :p

Ik vind de herwerking [door Gabriel and Dresden of Trifactor vs Gabriel and Dresden (deze al wa beter als de vorige)] van "Evanescence - Hello" een hééél lekker nummer, ma de kans is héél klein dat deze ooit op vinyl uitkomt... Ik weet ni of jij't een BOM van een nummer vind, ma indien wel zou je't dan op e cd'rke meepakken naar je set?
dj Elof
Ik weet dat er veel te doen is over de "grens" van toelaatbaarheid. Ik heb er geen probleem mee met mensen die downloaden en achteraf de dingen die ze goed vinden kopen. Het zijn diegenen die alles gewoon downloaden en niet kopen die een probleem geven. That's just my opinion.

Die Evascene - Hello, al veel over gehoord, maar nog niet in mijn pollekes te pakken gekregen :(
Als ik 'm deze week toch nog ergens vind draai ik 'm zeker volgende week!
Buoyant
quote:
Originally posted by dj Elof Er zijn anderen die veeeeeel ergere dingen doen.



WIE? WAAR? NAMEN? ik download nooit livesets :D
dj Elof
DJ Elof in the mix - thema: "tranzy state of mind" (14/06/2004)

1st hour:
# Signum feat. Anita Kelsey - Come around again (original)
# Cor Fijneman feat. Anita Kelsey - Healing (vocal mix)
# Cloud 69 - Seventy days (original)
# 8 Wonders - The morning after (Octagen remix)
# Hydra - Affinity (Passiva dub)
# Airwave - When things go wrong (2003 remix)
# Above & Beyond - No one on earth (Gabriel & Dresden remix)
# Yamakasi - In my mind (original)
# BT - Force of gravity (Attention Deficit remix)
# Deepsky feat. Jes Brieden - Talk like a stranger (Markus Schulz coldharbour remix)

2nd hour:
# Angels & Whippenberg - Angels theme (Clokx vocal mix)
# Collusion - Conspiracy (original)
# Fatkids - Southern sun 2004 (white isle remix)
# George Hales - Autumn falls (Alucard vs Markus Schulz remix)
# Global Interference - Serenity (Midor & Six4Eight remix)
# G&M Project - Sunday afternoon (Morph remix)
# Jon The Dentist - Global phase (Agnelli & Nelson 2004 remix)
# Randy Katana - In silence (Txitxarro mix)
# Ian Van Dahl - Where are you now (Robert Gitelmann mix)
# Matt Hardwick and Smith & Pledger - Connected (original)
dj Elof
Weinig reactie.. geen goeie platenkeuze deze keer?
Pumaz
quote:
Originally posted by Meltoz
Ik vind de herwerking (door Trifactor vs Gabriel and Dresden) van "Evanescence - Hello" een hééél lekker nummer, ma de kans is héél klein dat deze ooit op vinyl uitkomt...

Hij komt gewoon nooit uit. Evanescence wil niks met dansmuziek te maken hebben.:whip:
djcresto
quote:
Originally posted by dj Elof
Weinig reactie.. geen goeie platenkeuze deze keer?


kvond ze een pak beter dan vorige keer ;)

zeker het eerste uur zou mij wel kunnen bekoren, van het 2e ken ik iets minder.
Meltoz
quote:
Originally posted by djcresto
kvond ze een pak beter dan vorige keer ;)

zeker het eerste uur zou mij wel kunnen bekoren, van het 2e ken ik iets minder.


Het eerste uur zag er inderdaad lekker uit, e paar heerlijke vocals bij, mmm.. :D Van het tweede uur ken'k ma 4 platen

George Hales - Autumn falls (Alucard vs Markus Schulz remix), heerlijke remix van deze plaat, imo de beste van de 3, lekker rustig :)

G&M Project - Sunday afternoon (Morph remix), moe toch wel zeggen da'k deze plaat (project van Jaron Martinez en Robert Gitelman) nog wel te pruimen vond, zeer uplifting uiteraard...

Randy Katana - In silence (Txitxarro mix), tja deze remix hoeft ni meer aangekondigd te worden zeker he, echt e heerlijk nummertje... Normaal nie zo vo randy katana, ma dees kon me wel bekoren :D

Matt Hardwick and Smith & Pledger - Connected (original), opnieuw zo e nummer met e heerlijke vocal der in, het nummer vin'k ni zo heel goed, weer die zelfde stijl, ma die vocal :crazy:
dj Elof
:D Ik ben iets té nieuw gegaan dus! Het zijn stuk voor stuk nieuwe nummers.

Ik denk wel dat ik volgende week iets commerciëler ga mixen. Ik moet het midden houden tussen toegankelijk en exclusief. Ik heb wel heel veel reacties via de mail en het SMS board gekregen!

Echt de max dat er nog trance liefhebbers in België zijn. 'k voelde mij al een Neanderthaler aan het worden! :toothless

Trouwens, het tweede uurtje, wacht nog enkele weken/maanden en je zal deze nummers zien opduiken in vele dj's hun sets. Zoals ik zei op de radio "dit is echt exclusief materiaal dat ik draai". :stongue:

djcresto
quote:
Originally posted by dj Elof
:D Ik ben iets té nieuw gegaan dus! Het zijn stuk voor stuk nieuwe nummers.


die gabriel & dresden mix van above & beyond kennen wij ondertussen toch al een maand of 3-4 denk ik :p :p

voor de rest ben ik nie super meer in titels onthouden, kzou zeggen nix veranderen en doe zo voort ;)
lemon squash
# Cloud 69 - Seventy days (original)

Beestenplaat
:eyes: :eyes: :eyes:
weer een vette relaese van banshee!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 
Privacy Statement