|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:eyes: Fusyke, meen je dat? Het nummer moet nog doorbreken in de clubs! Ik vind het alleszins een zalig nummer, zowel de Antillas als de 514 remix. |
Ik heb het toch al een paar keer op de radio gehoord en als clip op tv. In het begin vond ik het een goed nummer, maar nu ben ik ... mja beke beu gehoord:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hou jullie maar vast aan jullie bretellekes... |
:stongue: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by dj Elof
'stoempen' met muziek :tongue3 |
:nervous: Komt nie goed:tongue2 |
|
|
| lievez |
die praat :eek: :eyes:
:D :D |
|
|
| dj Elof |
Tuning sounds yihaaaaa!!! hahahahahahhahaha
Grapje... maar wel de betere stevigere trance. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by lievez
klote reclam ! |
jah
ma da van die bretellekes .. da was er toch over zu elof :D
vo de rest .. we gaan een zalige show tegemoet :D |
|
|
| dj Elof |
| :o Lievez, het is de muziek die telt uiteraard! |
|
|
| TOR |
| hoe meer ik dit hoor, hoe beter het klinkt... zalig nummertje van onze Lolo. (dit is zonder Miss Ann Elof, klein labeling-foutje ten huize Bonzai!) |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:o Lievez, het is de muziek die telt uiteraard! |
jah kweet :), ne mens is da om den duur nimme gewoon eh ne vlaming da tusse goeie muziek nekeer iets zegt :p
veel komde da ni tege op de radio en stuff :) |
|
|
| dj Elof |
| Serieus? Nochtans daarnet nog met Lolo gebeld om afspraak te maken om de studio in te duiken en ik zei nog dat ik het nummer ging draaien. |
|
|
| dj Elof |
| Lievez, mij moeten ze maar nemen zoals ik ben... struikelend over woorden, geen radio stem, maar wel keigoeie muziek! :tongue2 |
|
|
|
|