|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 100)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ziet er héél deftig uit! :)
Waarom laten ze dan Nico dan ni draaien in de main room op de deftige uren ipv. de Regi en de Wout, die toch maar altijd dezelfde platte jump en retro blijken te spelen? :conf: |
|
|
| Aurélie |
| Je kent het antwoord Jasper helaas :( . Toch ff melden dat hij zoiezo in de main room (ground level dus) draait en meestal vanaf 5 op een gewone zaterdag. Daarna draait dan Jean tot sluit die ook deftig maar niet tranzy. Gewoon ff om aan te tonen dat het nog kan en bestaat. Denk niet dat je zo'n tracklist had verwacht ? |
|
|
| pooley |
Het Volk, Het Plebs !
Brood en spelen hé :)
ps; Jean zijn graveyardshifts zijn een begrip.
Electro, deep, groovy, tranzy |
|
|
| Jasperovitsj |
Jawel, kwist al langer dat de "mindere" Illusion residents heel deftig draaien, maar jammer genoeg zijn het wel altijd Regi en Wout die de plak lijken te zwaaien, hoewel zij dan in feite de "mindere" Dj's zijn...
En dat eerste uur van Nico, das geen muziek om nog om 5 of 6u te spelen, das peaktime materiaal verdorie :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En dat eerste uur van Nico, das geen muziek om nog om 5 of 6u te spelen, das peaktime materiaal verdorie :) |
't Gaat er wel door tot 11u dus peaktime is relatief ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
:D
Inderdaad, redelijk relatief, want mijne peaktime ligt ergens tussen 2 en 4 :o Kben dan ook al nen ouwe vent, ik hou het ni uit tot 11u :toothless |
|
|
| Aurélie |
| Misschien kunnen de bompa's eerst een nachtdutje doen vooraleer ze gaan feesten ;) ? |
|
|
| dj Elof |
Uit respect voor de collega dj's ga ik hier niet dieper op ingaan, maar ik hoor de meest wilde verhalen over Illusion op dit ogenblik. Ik hoop dat het maar roddels zijn, maar de bronnen staan dicht bij Illusion. Het hard trance en jump gehalte stijgt (volgens die bronnen) elke week.
Het zal altijd wel een wel-niet discussie blijven, maar de trend in de discotheken op dit ogenblik zit verkeerd. 5 jaar geleden zou een plaat zoals Felix Project - On the floor voor geen meter verkocht hebben. Een paar danscafé's zouden dit opgepikt hebben, maar daar zou het bij gebleven zijn. Toen Drop Out - My name is Rose uitkwam en dit voor de eerste keer in Zillion werd gedraaid keek men ook raar op. Off-topic: voor de grap heb ik die vorige week op de Carrétro gedraaid en blijkbaar kenden mensen dit nog! :stongue:
Trance zal nooit volledig verdwijnen, maar momenteel wordt het in een wegsteek hoekje gestoken. Club en groove is okay, maar in mijn opinie geen echte feest muziek. Dàt is, nog volgens mij, de reden waarom discotheken een terugloop kennen. Het echte feestgevoel is weg, de muziek is teveel hetzelfde ritme in club en groove.
Ik ben twee weekends naar Le Cabaret gegaan op zondag, een club die zich profileert als vooruitstrevend door Lee Cabrera in het dj team te hebben. Wel, ik hoorde 20% gekende hitjes, 70% onbekend en 10% brol. Maar ik amuseerde mij echt wel op sommige nummers. En wat deed één van de dj's vorige keer? Omstreeks 3 uur legde hij dj Tiesto - Adagio for strings op. Gans het dak eraf + ik happy om daar een trance nummer te horen. Maar langs de andere kant: 1,5 jaar gaat dit nummer al mee. Nu ben ik het echt wel beu gehoord.
Anyway, ik blijf erbij: discotheken moeten hun eigen afgelijnde muziek hebben. Een mix van alles is niet haalbaar. Nu proberen vele clubs om club, groove, house, trance en jump te brengen. Wel, je ziet zo de sfeer van groep veranderen. Je kan niet goed doen voor iedereen. Daarom dat ik zeg: open een pure trance club of een pure groove club en je concept werkt.
Allez, just my two cents voor een vrijdagavond hé. ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Daarom dat ik zeg: open een pure trance club en je concept werkt.
|
What are you waiting for then? ;)
Ge hebt de contacten, de naam, de wil om het realiseren, en die club gaat zich niet vanzelf opstarten hoor... |
|
|
| pooley |
Elof komt is van u wolkske af ...
En de bronnen dicht bij, oh no !
Ga er zelf is kijken.
Tracklist nog niet genoeg?
jonges toch |
|
|
| dj Elof |
@ Jasperovitsj: was het maar zo simpel om een club te openen. Maar in dit leuke Belgenland zijn er wel twintigduizend wetten die alles regelen en ervoor zorgen dat een nieuwe discotheek openen bijna onmogelijk is.
@ Pooley: 'hear say' is altijd heel gevaarlijk. Het is een feit dat roddels momenteel de scene overheersen en veel kapot maken. Internet heeft ook z'n nadelen.
Anyway, misschien dit topic toch beetje on-topic houden ivm tracklists ;) |
|
|
|
|