|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 92)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
DJ ELOF IN THE MIX @ TOPRADIO (18/04/2005)
# DJ Elof presents E-Love - Vrantique (original mix)
|
Is dat die track die als background stond op de bbc website voor oudjaar? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Is dat die track die als background stond op de bbc website voor oudjaar? |
nope, da's een nieuwe.. Elof opende hiermee op Sensation
ziet er goed uit voor vanavond trouwens.. tuned in :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by dj Elof
DJ ELOF IN THE MIX @ TOPRADIO (18/04/2005)
1st hour
# Juliet - Avalon (Jacques Lu Cont mix)
# Gabriel & Dresden - Arcadia (swing to chunk mix)
# Chris Walsh & Jeremy Coutre feat. Holly - Burn (original mix)
# Fred Baker - La part des anges (original promo mix)
# Recluse - Yellow moon (Octagen remix)
# Lustral - Solace (12" vocal mix)
# Perasma - Swing 2 harmony (deserves an effort symphony dub)
# Serge Devant - Always have tomorrow (Filo & Peri remix)
# ADF - Selection 1 (original mix)
2nd hour
# Estuera vs Re:Locate - Palma salone (original mix)
# John Askew - Mood swing (original mix)
# Solarium - Venice under water (M.I.K.E. voyages mix)
# DJ Elof presents E-Love - Vrantique (original mix)
# Fred Baker - Total blackout (original mix)
# Jowan - Pt 78 (original mix)
# Motorcycle - Around you (Gabriel & Dresden remix)
# Deep Dish - Say hello (original extended)
# Fire & Ice - Let there be light (original mix) |
damn ziet er goed uit ,ga ik toch eens ne keer via uw site luisteren.
EDIT: elof, dat afspeel menu is niet te zien in Mozilla, kun je dat niet proberen te fixen? |
|
|
| dj Elof |
| Ik ben er ook bij deze avond! Zoals jullie weten presenteer ik niet meer, maar het is uiteraard de muziek die telt ;) |
|
|
| BZRK |
Tuned in!
Chris Walsh & Jeremy Coutre feat. Holly - Burn (original mix) :crazy:
God I love this |
|
|
| Pumaz |
| Hmm ik ben meer voor de Van Bellen remix :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hmm ik ben meer voor de Van Bellen remix :) |
Me too :) |
|
|
| Bertn |
| wat is de topradio frequentie voor Leuven? |
|
|
| Pheatus |
| BZRK, groetjes van Bert ;) |
|
|
| DJ Zetski |
| Lekker setje Elof |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Pheatus
BZRK, groetjes van Bert ;) |
Haha :D Moest ik toch ff een minuutje nadenken ;) |
|
|
| Pheatus |
| *mission accomplished* :D |
|
|
|
|