|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Zehra
:( :( :(
na dit liedje moeten we id-en tom :nervous: |
Kan'k ook passen :nervous: Misschien de nieuwe fictivision, ma weet't ni zene :( |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Kan'k ook passen :nervous: Misschien de nieuwe fictivision, ma weet't ni zene :( |
Hahahah, die Fictivision passeert straks pas de revue. Oops.. did I tell too much? :stongue: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Kan'k ook passen :nervous: Misschien de nieuwe fictivision, ma weet't ni zene :( |
nee nee is oud liedje zei hij... lijkt op sound van g&m project... maar ik pas & ik schaam mij :o
edit: omg ik ken dit zo fel eh :whip: grr at my (missing) id-kunsten... |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Zehra
nee nee is oud liedje zei hij... lijkt op sound van g&m project... maar ik pas & ik schaam mij :o |
Komaan, you can do better than that.. Robert Gittelman remix... Rank 1 productie! |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahahah, die Fictivision passeert straks pas de revue. Oops.. did I tell too much? :stongue: |
U site he jonge ;) Hoe zit het trouwens met die co-operation tussen U en Lolo ? |
|
|
| dj Elof |
Correcte antwoord: Sensaton 2003 theme
Volgende week afspraak om in de studio te kruipen! Zowel Lolo als ik hebben het vrij druk, maar we hebben onze agenda's naast elkaar gelegd. Een paar data aan het uitwisselen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Correcte antwoord: Sensaton 2003 theme
|
daarom da ik het nie zo goe wist... :nervous: |
|
|
| Meltoz |
Was inderdaad the Sensation anthem, je kon de zware stem er in hore :) en ikke eerst verkeerd :nervous: Euh, bij m'n wete heb'k niks gewonnen, ooit misschien wel is ;) :p
Site van TA had het ff moeilijk seg :o :rolleyes: |
|
|
| Meltoz |
| Woops.. :eek: E paar seconde bekendheid :D /me maakt diepe buiging ;) Lekker tot nu toe jonge, keep up the good work!! |
|
|
| Meltoz |
| Handjes in de lucht en die ogen dicht, mmmm :happy2: :crazy: :happy2: Prachtige opvolger voor "Life another Live", of is't nu omgekeerd, wtf :whip: :p |
|
|
| Zehra |
straks markus schulz special :D
avb - burned with desire (markus schulz rmx) = :eek: mah dies nog nie uit... :( komt mss op volgende coldharbour selections (me hoopt da heel fel!)
ge hebt zoveel keus van zn remixes om te draaien: under the sun, talk like a stranger, satellite, george hales - autumn falls :crazy:, ladyblue, by your side, ... als ge ene van deze draait ben ik al blij :toothless
en zn beste productie voor mij: markus schulz - you won't see me cry :eek: met de deepsky rmx... :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Handjes in de lucht en die ogen dicht, mmmm :happy2: :crazy: :happy2: Prachtige opvolger voor "Life another Live", of is't nu omgekeerd, wtf :whip: :p |
live another life was veel later, dacht ik :) |
|
|
|
|