|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Bubba |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Plus ultraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :eyes: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyes: :p :p :p |
Eerste keer dat ik dit nummer hoor (don't shoot me => weinig tijd om forums en dergelijke te onderhouden na de lange werkdagen, maar ben daar vanaf vandaag serieus verandering in aant brengen, moet die laatste nieuwigheden eens een beetje meer op de voet gaan volgen!
Nummer met klasse! Gemaakt door de enige en echte TOR en Pumaz vanop dit forum dus alsk het goed heb? :toocool:
Vet! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dit is eigenlijk wel een mijlpijl voor het Beta-forum..."ons" anthem gespeeld op de nationale radio...:eyes: :eyespop: :crazy: :tongue3 |
kben zeker dat ik het ook al luid genoeg voor gans men straat heb gespeeld :p |
|
|
| dj Elof |
Stortingen op mijn privé rekening in de Bahama's zijn altijd welkom!:D
/even serieus: elke week mail ik mijn lijst met gespeelde nummers naar alle grote platenfirma's worldwide. En ik weet dat deze gretig gelezen worden. Soms krijg ik van de artiesten zelf een 'thank you' note. Dus wie weet Tor/Pumaz, wie weet... pikt iemand het op. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Elof
De aggressieve synth zou ik persoonlijk iets anders gedaan hebben. |
Das net de kracht van het nummer volgens mij, het geeft die zalige melodie gewoon nog extra punch! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Tor, Pumaz, ik moet zeggen dat ik vind dat er potentieel zit in deze track! Zeker de dolfijn geluiden... en dan de break... hmmmmmm... trance zoals het moet zijn. De aggressieve synth zou ik persoonlijk iets anders gedaan hebben. |
niet vergeten dat het de Icone remix is hé :p
het origineel is anders, mss bevalt je dat meer :toothless
maar daar zitten wel geen dolfijntjes in :p |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das net de kracht van het nummer volgens mij, het geeft die zalige melodie gewoon nog extra punch! |
Pas op, ik vind het goed hé! Maar ik hou nogal van aggressievere trance. Zoals bij Airwave. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
niet vergeten dat het de Icone remix is hé :p
het origineel is anders, mss bevalt je dat meer :toothless
maar daar zitten wel geen dolfijntjes in :p |
en er is nog een remix :D
mss ook wel een e-love remix van maken? |
|
|
| Nyah |
| kben precies net op tijd met luisteren :crazy: |
|
|
| Bubba |
Afgaand op de reacties op dit nummer zou dit wel eens het begin van iets moois kunnen zijn :eyes:
Argh, dat klinkt f**king melodramatisch :toothless |
|
|
| dj Elof |
Tor, Pumaz, als je zin hebt... ik wil wel eens iets in elkaar steken. Enne... ik heb een contract met Bonzai om 'meerdere' nummers te maken. Dus... :stongue:
/edit: damn, ik moet me meer focussen op het mixen. Ik zit hier maar te klikken en te klikken! :p |
|
|
| Pumaz |
| Klinkt alsof we je de midifile moeten geven Elof :D |
|
|
| djcresto |
bis bis bis bis bis bis bis
I want more ;)
nee kheb de track eigenlijk al genoeg gespeeld :D
kwil ze nie beu worden ook |
|
|
|
|