|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| LeonB |
| hoe komt dj elof dan aan 'back in the days'? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| "Promo's" natuurlijk :toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by LeonB
hoe komt dj elof dan aan 'back in the days'? :) |
busted :D |
|
|
| LeonB |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"Promo's" natuurlijk :toothless |
haha juist ja, BITD komt pas in januari uit oid :) ik weet dat de track gelekt is helaas maargoed.
edit -> het was meer een retorische vraag ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lijkt me trouwens niet de enige "promo" in de recente sets :disbelief |
|
|
| Magistrate |
Paul van Dyk - For an angel 2005 (Marc van Linden remix) zal wel die reconstructie zijn 2 weken geleden op de filesharing sites rondzwerfde
zou ik toch wel niet durven spelen op de radio... |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lijkt me trouwens niet de enige "promo" in de recente sets :disbelief |
Stating the obvious :p |
|
|
| dj Elof |
Ja, als het de laatste twee weken niet duidelijk was dat ik een kruistocht aan het voeren ben, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Ik ben beetje de eikel aan het uithangen tegen platenfirma's en hoog-in-de-bol dj's en producers. Ik erger mij mateloos aan het feit dat Internet vol staat met sets van onbekendere dj's die nummers draaien die je als professionele dj pas maanden later krijgt of kan aankopen. Of dat forums vol staan met signatures van nummertjes die niet verkrijgbaar zijn, enkel maar op illegale manier. Of... dat 'onbekende zielen' blijkbaar beschikken over top kwaliteit versies van nummers die soms één jaar op voorhand gelekt zijn.
Na talloze e-mails met de platenfirma's of producers begrijpen ze blijkbaar niet dat het probleem van bij hun ligt. Komaan... Depeche Mode - Here is the house??? Dat nummer komt normaal uit in een Andain versie en die Depeche Mode zou nooit het levenslicht (mogen) zien. En dan moet je eens een search doen op dat nummer op Internet.
Het is best amusant hoor. Ik e-mail naar de platenfirma of de producer in kwestie en zeg "ik heb u nummertje gevonden op internet en beluisterd, mag ik toestemming om het te draaien in mijn show?". O.a. Menno De Jong wordt ondertussen gek van mijn e-mails, maar nog steeds snapt hij niet het punt ervan. Als dj ben je zowieso meer gefocussed op nieuwe nummers, wat logisch is.
Maar... ik waak erover dat als de nummertjes officieel uitkomen dat ik ze ook effectief aankoop. Ofwel via digitale download, ofwel via vinyl. En die Depeche Mode versie dan? 'tja, die delete ik straks maar.
Ik was eigenlijk benieuwd wanneer iemand het eens zou opmerken. Nu, laat het een troost zijn: het is maar een paar weken dat ik tegen de stroming inga. Het is zomer, en ik heb wat meer tijd :D
De muziekindustrie klaagt steen en been, wel dat ze ze dan eens hun ogen openen voor Internet en er iets aan doen!!! |
|
|
| LeonB |
ergens heb je wel een punt, maar ja ik zou het toch op een andere manier duidelijk proberen te maken :) maar da's persoonlijk.
Over dat de fout bij platenmaatschappijen of producers ligt... sja
ik ga echt zelf mn tracks niet op een of andere share site zetten hoor, en degenen waar ik een track heenstuur vertrouw ik. Misschien wordt dat vertrouwen wel beschaamd, maar ik ben daar echt wel voorzichtig in (geworden)! |
|
|
| Vadro |
The one and only Leon Bolier op het forum?
Beyond: voor mij mss wel beste nummer van 2005 tot nu toe en zeker dat van isos4.(en nee, geen geslijm :rolleyes: )
Back in the days heb ik nog nie gehoord, hopelijk wordt ie even goed. |
|
|
| LeonB |
| nouja one and only :P ik heb een oom die ook zo heet ;) |
|
|
| dj Elof |
Trouwens... geef toe, als dj is het heel verleidelijk om ook eens een kijkje te nemen welke releases eraan komen. De honger naar nieuwe muziek is groot. Maar Leon B, je hebt wel een punt hoor dat ik het ook op een andere manier kon doen :D
Maar dat ligt nu éénmaal beetje in mijn karakter: tegendraads doen. En geloof mij maar dat ik tegen illegale muziek ben. Maar als ik zie wat er tegenwoordig allemaal op internet terecht komt. 'tja, je zet een zatlap ook niet in een café vol met bier en zeg "je mag enkel maar plat water drinken" ;)
Weet je, het gaat mij eigenlijk meer over de vriendjespolitiek die sommigen hanteren in platenfirma's. Trouwens, in BE is er officieel nog welgeteld één club over die zich op trance richt (Kokorico), de anderen zijn massaal overgeschakeld naar all-round of hard trance. En dan wil ik daar iets aan veranderen. Trance must never die! |
|
|
|
|