|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
whehe cool... ze vragen liedjes aan... :cool:
de nieuwe scott bond vs solarstone... das dus the red line highway eh elof ;) is nog nie uit dacht ik... :)
kben benieuwd naar die trance-avond! :) khoop in hasselt!!!!! :cool: |
|
|
| TOR |
miljaar wat een vet nummer atm
Sander van Doorn heeft echt wel een superjaar :crazy: |
|
|
| Zehra |
| omg blueberry!!!! :crazy: :D |
|
|
| dj Elof |
DJ Elof in the mix @ Topradio - 23/08/2004
1st hour
# Dido - Don't leave home (Gabriel & Dresden remix)
# Verheyen & Vanvaeck - Y.A.B. (original mix)
# Delerium - Silence (unknown remix)
# Rank 1 - Beats @ Rank-1 dot com
# DJ Tante - Next (extended)
# Lolo - Why? (original)
# Capella - U got 2 let the music (dj Shog remix)
# SFX - Overload injection (AIB 2004 Outdoor theme)
# DJ Ton TB - Dream machine (Marco V remix)
2nd hour
# Randy Katana - In silence (Ron van den Beuken remix)
# Yves Deruyter - Born slippy
# Marcus Schulz presents Elevation - Clear blue (original)
# Loop Control - Exceptionally beautiful (original)
# Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (En Motion re-edit)
# Karada - Walking on the moon (original)
# Sam Sharp - Twister (Sam Sharp mix)
# Tranquility Base - Surrender (original)
# Nightwatchers - Visions (extended)
# Probspot - Blueberry (original)
# Paul Hutsch - Glory (orginal)
Het doet me plezier te lezen dat jullie de show beluisterd hebben! De reclama ligt vast op bepaalde tijdstippen, dus soms komt het voor dat ik net een nieuwe mix start en na enkele seconden de reclame start. |
|
|
| dj Elof |
| Noteer vrijdag 11/09/2004 in jullie agenda. Een 'gewone' discotheek in Oost-Vlaanderen zal die avond een "trance" night organiseren. Geen dure namen, maar wel Belgische trance dj's, waaronder mezelf. Jaja, net (één week) na Antwerp Is Burning dus... :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Noteer vrijdag 11/09/2004 in jullie agenda. Een 'gewone' discotheek in Oost-Vlaanderen zal die avond een "trance" night organiseren. Geen dure namen, maar wel Belgische trance dj's, waaronder mezelf. Jaja, net (één week) na Antwerp Is Burning dus... :D |
hmm... oost-vlaanderen?! :( khad hasselt gehoopt... :p
btw nice show elof! :) |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by Zehra
khad hasselt gehoopt... :p
|
Voorprogramma van Tiesto of zo? :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Noteer vrijdag 11/09/2004 in jullie agenda. Een 'gewone' discotheek in Oost-Vlaanderen zal die avond een "trance" night organiseren. Geen dure namen, maar wel Belgische trance dj's, waaronder mezelf. Jaja, net (één week) na Antwerp Is Burning dus... :D |
een gewone discotheek in Ovl. Sotto's kan het al nie zijn denk ik. Tropicana dan misschien? Lamborghieni? BBC? Kokorico? The temple?
tell us elof ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:tongue3 |
als het al op 11 september doorgaat is het wel stillaan de moment om reclame te maken :p
en hier zitten niet enkel limburgers hoor :D |
|
|
| FUSyke |
Ik gok op de Cherry moon:) In het verleden hebben ze daar al eens een trance-avond georganiseerd op een vrijdagavond, wat toch een goed succes was. En nu ze in den CM toch een beetje aan het zoeken zijn naar nen nieuwe vorm om verder te doen zullen ze mss keer kijken of trance in hun discotheek aanslaat. Is niet ver van mijn deur en op een vrijdag dus het kan wel eens gebeuren dat ik eens afkom.
Als het in den CM zou zijn dan zullen de andere dj's wel YDR en Fire zijn pijs ik.
Of Tropicana zou ook kunnen:) Ben in ieder geval al blij da het in Oost-Vl is.
Maar als het al op 11 september is dan mogen ze idd wel al eens reclame beginnen maken of het volk weet weer van niets. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Noteer vrijdag 11/09/2004 in jullie agenda. Een 'gewone' discotheek in Oost-Vlaanderen zal die avond een "trance" night organiseren. Geen dure namen, maar wel Belgische trance dj's, waaronder mezelf. Jaja, net (één week) na Antwerp Is Burning dus... :D |
Een vrijdag 11 september bestaat niet. Het is vrijdag 10/09 of zaterdag 11/09 |
|
|
|
|