|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
Even commercieel beginnen... bom van een plaat! Divided feat. Don Diablo - The music and the people. Het "theme" van Extrema trouwens dit jaar.
Straks Tiesto met Just Be! In speciale remix... (nee, niet de Antillas remix). |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Streams doen't nie kan da of ben'k de mist in? Weet iemand eigenlijk de beste freq vo brabant :( ? |
probeer met mediaplayer volgende url te openen: http://www.topradio.be/new/website/topradioHigh.asx
De verschillende Topradio Frequenties zijn:
Aalter Aalter 104.7 Mhz.
Echo Antwerpen 106.3 Mhz.
Pantera Bilzen 105.1 Mhz.
Swing FM Brugge 91.3 Mhz.
Fantastiek Brussel 107.9 Mhz.
TRL Eeklo 105.2 Mhz.
Boemerang Essen 107.5 Mhz.
SIS Gent 99.4 Mhz.
Data Geraardsbergen 106.9 Mhz.
Blitz FM Houthalen-Helchteren 107.0 Mhz.
Gemini Kortrijk 88.4 Mhz.
VIO Lille 107.3 Mhz.
Oostende Oostende 107.1 Mhz.
Oudenaarde Oudenaarde 107.4 Mhz.
Maxima Roeselare 106.3 Mhz.
Ronse Ronse 107.4 Mhz.
VRS Sint-Lievens-Houtem 105.4 Mhz.
Sint-Truiden Sint-Truiden 105.2 Mhz.
94 Tienen 107.7 Mhz.
Houtland Torhout - Diksmuide 105.8 Mhz.
Relax Westhoek 105.0 Mhz.
Impakt Zottegem 105.2 Mhz.
Hopelijk lukt het hiermee :) |
|
|
| dj Elof |
| Hola? D'er luisteren weer een paar mensen heb ik de indruk... :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hola? D'er luisteren weer een paar mensen heb ik de indruk... :D |
yep :) 504 rmx van just be... heb me laten vertellen door benny da da tiesto zelf is :)
en vadim zhukov - exit = :eek: draai aub de robert nickson rmx... dies beter :D ehehe :p |
|
|
| Meltoz |
Thank You Zehra'ke :) Véél te goe vo deze wereld he!!! Luisteren lukt nu wel, ma via de site was de link .asf dus gaf die altijd al e fout, spijtig genoeg :(
Héérlijk vocals bij Just Be, GENIETEN, mmmm :crazy: :crazy: Is't de Original Remix van Exit of de Robert Nickson Remix? |
|
|
| Meltoz |
| Hoop net als Zehra op de Robert Nickson Remix... :D Komaan he Elof ;) |
|
|
| dj Elof |
| :( net het berichtje te laat gezien! Het is dus de "original mix" geworden. Damn, had ik dat nu vlugger gezien, dan zou ik mijn plaat omgedraaid hebben. ;) |
|
|
| dj Elof |
| Trouwens, verklaar mij gek, maar ik hoor er een sample van "the house of house" in :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:( net het berichtje te laat gezien! Het is dus de "original mix" geworden. Damn, had ik dat nu vlugger gezien, dan zou ik mijn plaat omgedraaid hebben. ;) |
Ge kunt ze nog altijd omdraaie he :p Ben benieuwd wa er sebiet volgt, de laatste 2 ware lekker :happy2: :happy2: |
|
|
| Zehra |
| original dus... met reclame :( |
|
|
| Zehra |
| woottttttt wooooottttttttttt the world doesn't know! :toothless |
|
|
| Meltoz |
| TILT :crazy: :crazy: :crazy: Geen Özgur Can remix :( Spijtig ma de original is héééél lekker, wraugh :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|