|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by TOR
mooie reclametechniek voor uw forum, Elof :p |
:D je hebt mij door! If you got the tools, then you have to use them of course ;) |
|
|
| JediD4M |
| ^Pool, Topradio Brussel 107,90 FM?? |
|
|
| pooley |
ow ja just :)
ma gene radio in bureau :) |
|
|
| dj Elof |
| In het tweede uur van de show krijg je alleen maar promo's te horen!!! De openingstune van het tweede uur is echt amazing. Ik heb een zeer slechte versie van iemand gekregen (denk dat het weer een omgezette MP3 is of zo :( ). Maar het nummer is werkelijk amazing. |
|
|
| pooley |
| Elof valt er iets te winnen? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Elof valt er iets te winnen? |
dan is hem daar zenne rot kadee !! |
|
|
| dj Elof |
www.djelof.be > forum klikken
registreren, lezen wat er over deze uitzending staat onder het TopRadio onderdeel. Antwoorden en hopen dat je erbij bent! |
|
|
| pooley |
ej junge kheb al lang niets meer gewonnen :/
das ni tof zene |
|
|
| dj Elof |
| Tor, als ik van jou was zou ik na de reclame van 20.49 maar de radio goed open zetten.... there comes a song that you really like... weliswaar in een andere mix, maar toch niet te missen denk ik :tongue3 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Tor, als ik van jou was zou ik na de reclame van 20.49 maar de radio goed open zetten.... there comes a song that you really like... weliswaar in een andere mix, maar toch niet te missen denk ik :tongue3 |
beta anthem of fractal structure gok ik ;) |
|
|
| dj Elof |
/me fluit een liedje en doet alsof hij vorige post niet gezien heeft :p
/edit: die Alucard valt mij beetje tegen heel eerlijk gezegd. Thuis klonk die een pak beter. Misschien moet ik de flip-side nog eens beluisteren. |
|
|
| Zehra |
lap gans vergeten... & high stream deed het niet hier just :(
aaaah nu weer wel :toothless |
|
|
|
|