|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Beyond ruuuuuuuuuuules !:D
Ontopic: Elof heeft wel gelijk. Ik geef hem zeker mijn steun... Dankzij het internet krijgen wij nieuwe muziek te horen die pas een half jaar later verschijnt en tegen dat ze uitkomt zijn we ze al beu en is de professionele dj die het draait afgezaagd...
Muziek moet legaal aangekocht worden, maar als jij zo'n paar unreleased tracks speelt op de radio dan vind ik dat platenmaatschappijen daar maar niet over moeten memmen.
Van mij mag je gerust nog een tijdje zo voortdoen hoor:) |
|
|
| dj Elof |
Bwaah, niet mee overdrijven natuurlijk. Kijk ik draaide die Paul van Dyk feat Wayne Jackson + Mr. Sam - Lyteo ook illegaal, want het was via een collega (Topradio) dj dat ik de promo mocht lenen. Maar gisteren is die netjes uitgekomen bij Music Man en heb ik beide vinyls nu in mijn bezit. Sommige super nummers koop ik zelfs op vinyl én op CD: Deep Dish - Say hello is er zo ééntje.
Aan de platenfirma's heb ik maar één boodschap: open uw ogen voor internet ze sluit!
/EDIT: oh ja, voor iedereen mijn playlisten uitpluist, het zijn maar een paar tracks hoor. Ik krijg van sommige platenfirma's wél tijdig de nieuwe promo's. En als het goeie muziek is wordt die dan ook gedraaid. |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by LeonB
nouja one and only :P ik heb een oom die ook zo heet ;) |
Komt beyond eigenlijk nog apart op vinyl uit? |
|
|
| Vadro |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Weet je, het gaat mij eigenlijk meer over de vriendjespolitiek die sommigen hanteren in platenfirma's. Trouwens, in BE is er officieel nog welgeteld één club over die zich op trance richt (Kokorico), de anderen zijn massaal overgeschakeld naar all-round of hard trance. En dan wil ik daar iets aan veranderen. Trance must never die! |
Triestig idd... Als je ziet wat er in famous of La Bush gebeurt...
Quality prog trance/trance wordt spijtig genoeg weinig geaprecieerd door het discotheekpubliek. |
|
|
| dj Elof |
Ik heb nooit geloofd dat het tij zo vlug zou keren! Op amper 2 jaar tijd is trance volledig uit de discotheek wereld verdwenen in België :eyes:
Maar dat is weer een andere discussie uiteraard. |
|
|
| Vadro |
Had het ook niet gedacht. Het is inderdaad vrij snel gegaan. Er komen nochtans nog altijd schitterende platen uit volgens mij. Uplifting trance misschien iets minder dan enkele jaren geleden maar toch nog altijd meer dan genoeg kwaliteit. Maar als men liever uit de bol gaat op "I wanna know if there's anyone on the floor...", tsja, wat doe je eraan, nie veel zeker... :rolleyes:
Maar ik verwacht zeker een heropleving van trance. Die jump en hardstyle - toestanden zullen ook niet eeuwig meegaan. |
|
|
| LeonB |
| quote: | Originally posted by Vadro
Komt beyond eigenlijk nog apart op vinyl uit? |
nee zoals het er nu uitziet niet.
anyway ik denk idd ook wel dat trance weer zal opleven, zit nu een beetje in een dipje maar dat komt wel weer goed. |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Trouwens, in BE is er officieel nog welgeteld één club over die zich op trance richt (Kokorico), de anderen zijn massaal overgeschakeld naar all-round of hard trance. En dan wil ik daar iets aan veranderen. Trance must never die! |
Illusion hoort toch ook nog in het rijtje hoor. Ook al is het daar serieus naar beneden gegaan de laatste maanden. |
|
|
| pooley |
Het is precies ne sport Illusion te vergeten.
Daar kan je nog per avond enkele uren goeie trance meepikken ma neee, laten we dat ff vergeten en laten we praten over kutdiscotheken gelijk Famous en co.
Smijt u vooroordelen is weg en haalt die stok uit u ****.
Ja ze draaien er ook wat hardere toestanden maar zeg nu is, welke disco draait 100% trance?
Geen1 want dat gaat niet, hoe spijtig het ook is en ween ween.
Jan, Nico etc, moet echt is hun tracklists afgaan...
It will not die, dat weet je nu toch ook al, 2 jaar geleden wast al van " oh de trance van vroeger was zooo veel beter en nu ist allemaal tzelfde", we zitten hier nog altijd, nog altijd over tracks bezig (ik ni, ik spam maar wat :p )
ps: ik ben geen illusion promowhore mma ge moet ulle ogen is opentrekken. |
|
|
| Aurélie |
Playlist Dj Nico zaterdag 2 juli '05 van 6u-7u30:
1. The Freak feat EXO: above the clouds
2. Joop: Another World
3. Three Drives: Greece 2000 (SHOG rmx)
4. Jochen Miller: India (DUB rmx)
5. Namco Keaton: La Matrice
6. Matthew Dekay: Bad
7. PUSH: till we meet again
8. Cosmic Gate: I feel wonderful
9. Panoramic: Colors
10. East 17: It's allright (Levy & friends mix)
11. Rapid Eye: Absolut
12. The Instigators: Cubic Symphony
13. Holden & Thompson: Nothing (93 returning mix)
14. Sean Dexter: Synthetica
15. Oddysey of Light: Metal master
16. Michael Forzza: Kahana
17. Moguai: Get it on
18. Bjorn Mandry: My Beach
19. Black Strobe: Italian Fireflies
20. Roya: I'm in love
21. Jochen M: In Da Club
22. Antranig feat Angelica De No: Dangerous
23. Pryda 002: Spooks
24. Jetsetta: Me I'm Famous
25. Way Out West: Mindcircus (Gabriel & Dresden club rmx)
26. Ion '98: Tructure rmx
27. Reflekt feat Delline Bass: Need to feel loved (Marc Van Linden rmx |
|
|
| Aurélie |
| Ik sta aan uwe kant e :D |
|
|
|
|