|
DJ Elof "in the mix" @TopRadio - every Monday from 20h - 22h (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by dj Elof
:eyes: wie heeft mijn promo mix op Eternalbeats.net gezet?
:( ik wist niet dat dingen zo rap gaan... please don't copy music, but buy original! |
iemand die ook uw promo mix week 30 ook der op heeft gegooid, zo ik kan zien op die site... |
|
|
| Eagle` |
| Elof in leeuw gezien gistere, damn twas wel efkes verschieten in vrgl met AiB, op en top commerciele rommel, ik heb me bijna ondergeschete toen zombie nation de revue passeerde:p |
|
|
| dj Elof |
Hahaha, dit was te verwachten hé! Men vroeg mij om een commerciële set te draaien. En geef toe... Adagio For Strings, Cappella, Filterheadz, dat is toch kwaliteit? Dat ik er Furax, Trancescape en Jordan & Baker moest bij gooien, dat was echt nodig. En retro: Luvstruck en Zombie Nation. Het is en blijft een fuif natuurlijk ;)
Nadeel: installatie was niet bestand tegen alle 'springerkes'! Resultaat: elke plaat versprong + de vloer was ingezakt na het draaien van Trancescape :tongue3
Ik vond het wel zeer leuk de reactie van het publiek op het einde van mijn set. |
|
|
| pooley |
enda was?
massa-moon? :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
massa-moon? :p |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Hahaha, dit was te verwachten hé! Men vroeg mij om een commerciële set te draaien. En geef toe... Adagio For Strings, Cappella, Filterheadz, dat is toch kwaliteit? Dat ik er Furax, Trancescape en Jordan & Baker moest bij gooien, dat was echt nodig. En retro: Luvstruck en Zombie Nation. Het is en blijft een fuif natuurlijk ;)
Nadeel: installatie was niet bestand tegen alle 'springerkes'! Resultaat: elke plaat versprong + de vloer was ingezakt na het draaien van Trancescape :tongue3
Ik vond het wel zeer leuk de reactie van het publiek op het einde van mijn set. |
No sweat ge moet u ni excuseren kerel ;) , ik weet ook wel da ge op da soort van fuiven/feesten moet commerciele dingen draaien, ik von het contrast tss 2 evenementen gewoon lache, heb wel fun gehad zenne, den ambiance was er wel ;) En na u werd de hel nog helemaal los gelaten met K3, die flitskastparodie op dragostea, nieuwe Milk Inc. :D :D
Anyway ik veronderstel da ge u ook wel geamuzeerd hebt,den ambiance zat er dik in ;) Tmoet iig niet simpel werken geweest zijn met ne vloer die doorbuigde lijk zot en zonder free floats, voor de rest was set-up wel degelijk dacht ik. was wel grappig om zien da ze op een gegeven moment diee linker box moeste vasthouden of hij viel om :p |
|
|
| dj Elof |
Twee mensen van de discobar hebben constant de discobar vastgehouden om toch maar de pickups niet te laten verspringen. Wat uiteraard niet echt de oplossing was. Het gewicht van de toonarm op maximaal gezet (dank u slijtage platen weeral :( ). Maar UITSTEKENDE discobar verder, Ecler mengpaneel, Denon 2600, 2 x Pioneer 1000MKII én niet upgepitchte pick-ups.
Eagle, blij te lezen dat je begrijpt dat ik ook mijn boterham moet verdienen en dus commerciëler moet draaien dan ik eigenlijk wil. Alleszins toen de massa uit z'n dak ging op Trancescape en Furax, ach, dan amuseer ik mij eigenlijk ook. Best zalig om te zien dat het publiek mee ging op mijn muziek. En dat is het belangrijkste! Music by the dj, but music FOR the people.
Ik draaide vrijdag in Sotto's, Celebration party. Terug bijna 3.000 bezoekers... maar commercieel van muziek. Tot 1.30u heb ik toch enkel maar nieuwe (lees: recentelijke) trance gedraaid. En de sfeer zat er toen al dik in. Dat ik daarna wat euhm... luchtigere (mooie bewoording :tongue2 ) muziek moest draaien neem ik er dan graag bij.
/edit: K3 en zo na mijn set? :eyes: My god, dan mag ik echt wel superblij zijn dat de massa toch zo goed reageerde op mijn nummertjes. |
|
|
| dj Ridou |
Hallo,
Ik was van de organisatie en had Elof idd gevraagd om iets commerciëler te draaien die avond.
Dit vooral omdat het publiek niet echt zo Trancegezind is a là Antwerp is Burning enzo. Maar toch kunnen we zeggen dat Elof heel goed gedraaid heeft en de sfeer er wist in te brengen. Dat is tenslotte de bedoeling he :)
Maar, ik heb veel positieve reacties gehoord en wie weet komt Elof volgend jaar wel voor 2 uur draaien. Ik ben alleszins voorstander! |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by dj Ridou
Dit vooral omdat het publiek niet echt zo Trancegezind is a là Antwerp is Burning enzo. |
En die schamen zich niet ofwa? :p ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
En die schamen zich niet ofwa? :p ;) |
als ge ooit op een fuif in leeuw geweest zijt wete waarom ni :p |
|
|
| dj Elof |
Volgend jaar ben ik een stuk of 7 keer geboekt op speciale avonden voor discotheek Carré. Ook daar ga ik met plezier het commerciëlere genre draaien. Er bestaat tenslotte een publiek voor. En eind oktober ga ik in Atmoz nog eens een setje geven. Dus 'more club and groove' in de Limburg.
Ik blijf ervan overtuigd dat dj's vandaag breed moeten gaan met hun muziekstijl willen ze overleven. We zijn niet allemaal Tiesto of Armin die op één avond verdienen waar andere dj's een paar maand moeten voor werken (no offence naar Armin of Tiesto hoor, ze hebben het meer dan verdiend!). Maar realiteit is realiteit.
Terug on-topic:
Morgen een nieuwe radioshow. Ik heb zonet mijn playlist samen gesteld, volgende nummers passeren zeker de revue:
# One Man Army - The anthem -> wow, super nummer
# Delerium - Silence (Above & Beyond 21st Century remix) -> EINDELIJK heb ik 'm vast!!
# Cape Town feat. Miss Ann - Flight of Icarus -> nog een Ann vs Airwave productie!
# Perry O Neil - Waveforce
en nog een aantal nummertjes :happy2: |
|
|
| Freezel |
| Elof, check je PM once again ;) |
|
|
|
|